eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarty typu co-brand w Polsce › Re: karty typu co-brand w Polsce
  • Data: 2006-07-12 07:39:28
    Temat: Re: karty typu co-brand w Polsce
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >>
    > karta sama w sobie ok. jako ze gold to spory pakiet uslug dodatkowych.
    > priority pass np.spora kwota ubezpieczenia
    > jakkolwiek kompletna klapa od strony MM, mocno marnie sie
    > sprzedaje a atutem sprzedazowym miala byc wlasnie prenumerata

    czyli co, klienci wola otrzymac ladny dlugopis za skorzystanie z prenumeraty
    niz ciekawa gold karte z MM ?

    MM chce pozyskac jak najwieksza liczbe prenumeratorow (to przeklada sie
    na ceny ich reklam) nawet dokladajac (na poczatku) do interesu...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1