  • 11. Data: 2007-04-08 22:13:38
    Temat: Re: karty kredytowe a przedplacone
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Przemysław Kowalik napisał(a) w wiadomości: ...

    >Funkcjonalnie jest prepaidem, a to dlatego, że konto powiązane z VC z
    >Żubra ma możliwości realizacji wypłat jedynie przez transakcje kartowe,
    >
    >a nie przelewy, zlecenia stałe czy polecenia zapłaty.

    ZTCW w oddziale możliwy był przelew na konto w Pekao SA. Czy na
    konto w innym banku - nie wiem. No i drobnostka - numer karty
    był zawarty w numerze rachunku karty...
    Można wypłacać z bankomatu, ale to chyba oczywiste.
    Arek

  • 12. Data: 2007-04-09 19:55:06
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > ZTCW w oddziale możliwy był przelew na konto w Pekao SA. Czy na
    O tym nie słyszałem. AFAIK możliwa jest wypłata w oddziale bez prowizji.
    > konto w innym banku - nie wiem. No i drobnostka - numer karty
    > był zawarty w numerze rachunku karty...
    > Można wypłacać z bankomatu, ale to chyba oczywiste.
    To się zalicza do "transakcje kartowe" :-).

    Przemek

  • 13. Data: 2007-04-11 12:30:20
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    Użytkownik "qweer" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie ja mam karte plaska przedplacona z ing. rozumim, ze raczej to nie
    > przejdzie?

    A co masz na niej napisane? VISA czy VISA Electron?

  • 14. Data: 2007-04-11 13:09:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Funkcjonalnie jest prepaidem, a to dlatego, że konto powiązane z VC z
    > Żubra ma możliwości realizacji wypłat jedynie przez transakcje kartowe,
    > a nie przelewy, zlecenia stałe czy polecenia zapłaty.

    To dlaczego regulamin mówi co innego?

    §14.1. Dysponowanie wkładem zgromadzonym na rachunku karty odbywa się w formie:
    1) operacji gotówkowych i bezgotówkowych...
    2) przelewów na podstawie dyspozycji posiadacza rachunku karty.

    Czepiam się właśnie z powodu §14.1.2.