  • 1. Data: 2007-04-04 11:36:28
    Temat: Co z mini-BPH ?
    Od: "Jack" <j...@w...pl>

    Czy już wiadomo kto ma kupić to co zostanie po połaczeniu z PeKaO SA ?
    Bo nie wiem czy się od nich juz wypisac ? Generalnie są bardzo drodzy, ale
    mam blisko bankomat.

    Pzdr
    --
    Jack

  • 2. Data: 2007-04-04 13:39:17
    Temat: Re: Co z mini-BPH ?
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Jack <j...@w...pl> napisał(a):

    > Czy już wiadomo kto ma kupić to co zostanie po połaczeniu z PeKaO SA ?
    > Bo nie wiem czy się od nich juz wypisac ? Generalnie są bardzo drodzy, ale
    > mam blisko bankomat.

    Zdecydowanie można znaleźć tańsze oferty od BPH, dzięki którym również można
    bezpłatnie wypłacać z bankomatów BPH. (np. Toyota Bank - 60 PLN/rok, VW Bank
    direct - 60 PLN/rok, ING Bank - 180 PLN/rok)
    Ale chyba oprócz bankomatów BPH w Twojej okolicy muszą być też bankomaty PKO
    BP, Euronet, BZ WBK lub Cash4You. (można więc znaleźć jeszcze tańsze konta,
    np. Inteligo - ok. 12 PLN/rok, Lukas - ok. 12 PLN/rok lub nawet 0 PLN/rok,
    mBank - 0 PLN/rok, Getin Bank - 0 PLN/rok).

    Jednak patrząc na listę chętnych do kupienia mini-BPH mogę śmiało zawyrokować,
    że oferta na pewno nie zrobi się jeszcze tańsza, lepsza i ciekawsza. Będzie to
    samo co było lub to samo jeszcze trochę droższe. Zmodyfikują pewnie tak TOiP,
    że zaciemnią Tobie obraz. "Masz nasz Kochany kliencie teraz jeszcze więcej
    możliwości za niewygórowaną cenę - tylko złotówka więcej do góry, co to jest
    dla Ciebie. Jesteśmy teraz rewelacyjni, lepsi, więksi, ambitni itd. etc.
    Kochaj nas, tak jak my kochamy Ciebie i prowizje, które nam płacisz.")