  • 1. Data: 2007-04-04 17:18:08
    Temat: karty kredytowe a przedplacone
    Od: " qweer" <c...@W...gazeta.pl>

    Mam pytanie moze bardziej techniczne. Chce wynajac samochod z Wielkiej
    Brytani. Wymagany jest do tego karta kredytowa, a niestety ja posiadam Visa
    Electron, ktora nie jest uznawana. Posiadam natomiast zwykla Vise, ale
    przedplacona (prepaid). Jakie sa roznice techniczne pomiedzy tymi kartami? Czy
    moze udac mi sie wypozyczyc ten samochod przez karte przedplacona (czy tam
    jest umieszczony specjalny numer okreslajacy typ)? Karta ta posiada mozliwosc
    wykonywania transakcji interentowych itp. Glownie jest potrzebna do tego, zeby
    dostarczyciel mogl wykonac mi blokade na kwote depozytu, ktora jest pozniej
    odblokowywana.

  • 2. Data: 2007-04-04 18:22:39
    Temat: Re: karty kredytowe a przedplacone
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    qweer napisał(a):
> [...]
    > dostarczyciel mogl wykonac mi blokade na kwote depozytu, ktora jest pozniej

    do wynajęcia samochodu potrzebna jest karta wypukła, jeżeli ta
    przedpłacona jest właśnie taka to nie powinno być problemu, oczywiscie
    musisz mieć na niej odpowiednią kwotę

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-04 22:22:59
    Od: "qweer" <q...@g...pl>

    ...A jakis bank daje karty wypukle przedplacone?

  • 4. Data: 2007-04-04 23:23:33
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ...A jakis bank daje karty wypukle przedplacone?

    Tak, Robert właśnie taki założył ;-)))

  • 5. Data: 2007-04-05 03:22:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " qweer" <c...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > zeby
    > dostarczyciel mogl wykonac mi blokade na kwote depozytu, ktora jest

    Nie powinno być problemu.
    Na ich poziomie jest to nierozróżnialne.

  • 6. Data: 2007-04-05 03:22:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "qweer" <q...@g...pl> wrote in message
    > ...A jakis bank daje karty wypukle przedplacone?

    tak. pekao visa classic.

  • 7. Data: 2007-04-05 07:58:40
    Od: "qweer" <q...@g...pl>

    no wlasnie ja mam karte plaska przedplacona z ing. rozumim, ze raczej to nie
    przejdzie?

  • 8. Data: 2007-04-05 17:20:59
    Od: " qweer" <c...@N...gazeta.pl>

    > Nie powinno być problemu.
    > Na ich poziomie jest to nierozróżnialne.
    Czyli moge miec, takze karte debetowa wypukla ( w moim wypadku do konta
    walutowego WBK - mastercard) i dla nich to nie bedzie do rozroznienia, wiec
    nie musze sie martwic, ze mi jej nie uznaja?

  • 9. Data: 2007-04-05 19:54:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > "qweer" <q...@g...pl> wrote in message
    >
    > tak. pekao visa classic.

    To nie jest typowa karta przedpłacona, raczej wypukła debetówka.

  • 10. Data: 2007-04-08 19:48:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > To nie jest typowa karta przedpłacona, raczej wypukła debetówka.

    Funkcjonalnie jest prepaidem, a to dlatego, że konto powiązane z VC z
    Żubra ma możliwości realizacji wypłat jedynie przez transakcje kartowe,
    a nie przelewy, zlecenia stałe czy polecenia zapłaty.

    Przemek