  • 1. Data: 2007-04-04 13:53:51
    Temat: [mBank SFI] PrimaAprilis ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Najpierw printscreen
    http://kjonca.w.interia.pl/20070404--mbank/pko_cs-sf
    i.png

    Czy faktycznie PKOCS będzie w SFI ?
    A jeśli tak, to czy będzie w CO też ?

    KJ

  • 2. Data: 2007-04-04 14:25:18
    Temat: Re: [mBank SFI] PrimaAprilis ?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Czy faktycznie PKOCS będzie w SFI ?
    > A jeśli tak, to czy będzie w CO też ?

    Hie hie - jeżeli PKOCS będzie w SFI, to w inteligo mogą sobie fundusze
    od razu zamknąć :-))

  • 3. Data: 2007-04-04 14:27:23
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > http://kjonca.w.interia.pl/20070404--mbank/pko_cs-sf
    i.png
    > Czy faktycznie PKOCS będzie w SFI ?

    Tak, już jest małe opóźnienie, ale i tak pojawi się jeszcze przed WIOF
    http://www.wiof.eu/pl/

  • 4. Data: 2007-04-04 14:34:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Najpierw printscreen
> [...]

    Bdzie, bedzie - z miesiac, albo dwa juz o tym wiadomo :) W Parkiecie
    napisali swego czasu.

  • 5. Data: 2007-04-04 14:36:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Apr 2007 16:25:18 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    napisała:

    > Hie hie - jeżeli PKOCS będzie w SFI, to w inteligo mogą sobie fundusze
    > od razu zamknąć :-))

    No właśnie też mi się dziwne wydaje, że PKOBP tak sobie w stopę strzela
    :)
    KJ

  • 6. Data: 2007-04-04 15:01:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Bdzie, bedzie - z miesiac, albo dwa juz o tym wiadomo :) W Parkiecie
    > napisali swego czasu.

    jakis czas temu robilem z ichniejszym prezesem wywiad i powiedzial, ze w
    SFI mBanku PKO/CS bedzie ;-))

    dlatego mnie to nie dziwi
    --
    pozdr.