  • 1. Data: 2005-02-19 13:28:00
    Temat: karty kredytowe a internet
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    dobry

    jaka jest sytuacja z zakupami wykonanymi przez internet? czy jesli ktos
    zaplaci moja karta w takim sklepie to mam szanse odzyskac pieniadze?

    TIA

  • 2. Data: 2005-02-19 13:33:34
    Temat: Re: karty kredytowe a internet
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    mantodeus wrote:
    > dobry
    >
    > jaka jest sytuacja z zakupami wykonanymi przez internet? czy jesli ktos
    > zaplaci moja karta w takim sklepie to mam szanse odzyskac pieniadze?
    >
    > TIA
    żona, córka czy inny ktoś?

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 3. Data: 2005-02-19 13:34:49
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    żona, córka czy inny ktoś?

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 4. Data: 2005-02-19 14:32:50
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    Peet napisał(a):
    > żona, córka czy inny ktoś?

    a czy to istotne?;) chodzi mi o inny ktos (nazwijmy go po prostu przestepca)

  • 5. Data: 2005-02-19 14:35:16
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > a czy to istotne?;) chodzi mi o inny ktos (nazwijmy go po prostu
    > przestepca)

    istotne, bo jezeli ktos z rodziny to bank tego nie pokryje

    a jezeli przestepca to do 150 euro placisz TY, > bank
    ale mozesz wykupic ubezpieczenie i wtedy cała odpowiedzialnosc
    spada na bank

  • 6. Data: 2005-02-19 14:50:29
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    Robert napisał(a):

    > istotne, bo jezeli ktos z rodziny to bank tego nie pokryje
    >
    > a jezeli przestepca to do 150 euro placisz TY, > bank
    > ale mozesz wykupic ubezpieczenie i wtedy cała odpowiedzialnosc
    > spada na bank

    to chyba musze zmienic bank. mam konto w lukasie i w regulaminie
    ubezpiecznia karty pisze:

    "uniewaznienie wyplaty odszkodowan i wylaczenie odpowiedzialnosci
    [...]
    2. odpowiedzialnosc zakladu ubezpieczen jest wylaczona w przypadku
    uzycia karty:
    1) w transakcjach dokonanych za pomoca internetu i telefonu
    [...]"

    jak mam to rozumiec???

  • 7. Data: 2005-02-19 15:00:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mantodeus wrote:
> [...]
    > uzycia karty:
    > 1) w transakcjach dokonanych za pomoca internetu i telefonu

    Podeślij do UKIOK, chętnie się tym zainteresują.

  • 8. Data: 2005-02-19 15:58:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Robert" <r...@a...pl> writes:

    > istotne, bo jezeli ktos z rodziny to bank tego nie pokryje

    To chyba regulacje made in USA?

    > a jezeli przestepca to do 150 euro placisz TY, > bank
    > ale mozesz wykupic ubezpieczenie i wtedy cała odpowiedzialnosc
    > spada na bank

    Tyle ze tak jest w przypadku, gdy ktos uzyl jego karty. A nie tylko
    danych, ktore tam sa umieszczone.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2005-02-19 19:45:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Robert napisał(a):

    > a jezeli przestepca to do 150 euro placisz TY, > bank
    > ale mozesz wykupic ubezpieczenie i wtedy cała odpowiedzialnosc
    > spada na bank

    Ciekawe stwierdzenie :)

    Może czas przeczytać o przepisach, które weszły po 1 stycznia 2005?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2005-02-20 02:27:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robert napisał(a):

    > istotne, bo jezeli ktos z rodziny to bank tego nie pokryje

    Podstawę prawną proszę.

    > a jezeli przestepca to do 150 euro placisz TY, > bank
    > ale mozesz wykupic ubezpieczenie i wtedy cała odpowiedzialnosc
    > spada na bank

    150 EUR to kwota odpowiedzialności klienta za transakcje wykonane
    utraconą kartą. To NIE JEST ta sytuacja.