  • 1. Data: 2005-02-18 22:41:24
    Temat: Eurobank doceniony przez ekspertów
    Od: "Stefan" <s...@x...fotografia.pl>

    Eurobank otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii scentralizowanego systemu
    transakcyjnego, w prestiżowym konkursie organizowanym przez Gazetę Bankową.
    Eksperci bardzo wysoko ocenili autorski projekt eurobanku integrujący on -
    line najnowocześniejszą w Polsce sieć bankomatów i wpłatomatów. Eurobank

    Więcej:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,9031

  • 2. Data: 2005-02-19 13:25:59
    Temat: Re: Eurobank doceniony przez ekspertów
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Stefan* wrote in <news:cv5qvv$rmk$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Więcej:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,9031

    Stefan, u Amry pracujesz ???
    :)))

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 3. Data: 2005-02-19 20:27:32
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Stefan, u Amry pracujesz ???
    > :)))

    "Aktualnie eurobank ma 73 wpłatomaty PC3000 , które znajdują się w _palcówkach_
    banku umiejscowionych w centrach handlowych"

    He, he, a myślałem, że mi nie brak fantazji, ale żeby aż tak :-)

    Jacek