  • 1. Data: 2005-02-19 14:21:00
    Temat: jednorazowy przelew za granice
    Od: "BJ" <b...@o...pl>

    Witam!

    Chce zrobic przelew w wys. ok. 115 EUR do Niemiec. Mam konto w BPH Sezam, ale z
    tego co sie orientowalem to niesamowicie wysoka oplata za taki przelew! 60-70zl.
    Co proponujecie? O co chodzi, po prostu chce wziac udzial w auckji
    internetowej, niemieckiej na eBay'u i musze wplacic pieniadze, a przy tym nie
    chce ponosic dodatkowych wysokich kosztow za transfer.

    Wielkie dzieki za wszelkie informacje!

  • 2. Data: 2005-02-19 14:45:54
    Temat: Re: jednorazowy przelew za granice
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BJ <b...@o...pl> wrote:
    > Wielkie dzieki za wszelkie informacje!

    PKO BP.
    Ale z dosc wysokimi platami, to sie niestety musiz pogodzic.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-02-19 20:50:59
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl>

    Dnia 19 Feb 2005 15:21:00 +0100, BJ napisał(a):

> [...]
    > internetowej, niemieckiej na eBay'u i musze wplacic pieniadze, a przy tym nie
    > chce ponosic dodatkowych wysokich kosztow za transfer.

    popytaj w pko o eurotransfer
    okolo 42-45zl
    Pozdrawiam !
    jokey
    GG67208
    ********************************

  • 4. Data: 2005-02-19 23:59:25
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    BJ wrote:
> [...]
    > internetowej, niemieckiej na eBay'u i musze wplacic pieniadze, a przy tym nie
    > chce ponosic dodatkowych wysokich kosztow za transfer.

    Chyba taniej nie znajdziesz. Dodatkowo, jak będziesz płacił w BPH to
    powinieneś doliczyć jeszcze koszty odbioru przelewu odbiorcy (jak
    robiłem przelew do Austrii to było to kilka euro); przy formularzu
    przelewu zagranicznego jest opcja wyboru, aby koszty byly przerzucone na
    Cieibe, inaczej ta kwota zostanie potrącona z Twojego przelewu.
    Generalnie: złodziejstwo.

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2005-02-20 12:22:34
    Od: "BJ" <b...@o...pl>

    >     Chyba taniej nie znajdziesz.
    > Generalnie: złodziejstwo.

    Dajcie spokoj... czym to wogole jest podyktowane?! Nie dosc, ze maja moje
    pieniadze, to zdzieraja za przelew zagraniczny takie sumy.. jakby niewiadomo
    jaka filozofia bylo przeliczenie waluty!? Szczegolnie teraz kiedy to
    automatyczny przelicznik walut moze byc aktualizowany co do sekundy... paranoja.

    Niezle, to jakbym chcial robic przelewy za drobne zakupy produktow
    zagranicznych przez internet, ktorych nie dostane w Polsce a ich cena nie
    przekracza 20EUR, to narazie sobie moge tylko pomarzyc.. albo za przelew
    wylozyc kwoty kilkakrotnie wyzsze za wartosc samego towaru :/ totalnie chore

    pozdrawiam grupowiczow i dzieki za info mimo, iz mnie nie zachwycilo