  • 1. Data: 2010-10-12 13:08:09
    Temat: kartainternetowa 100 wiśni BZWBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie widzę, więc piszę. :)
    Otrzymałem przed trzema kwadransami taki oto m@il:

    Razem z naszym Klientem - Bankiem BZWBK przeprowadzamy testy konsumenckie
    internetowej karty prepaid BZWBK: http://kartainternetowa.pl/karta-internetowa.html.

    Chcielibyśmy zaprosić Cię do testów karty prepaid, dzięki której można realizować
    bezpieczne i proste płatności online. To idealne rozwiązanie w przypadku zakupów
    internetowych - korzysta się wyłącznie z pieniędzy, którymi zasili się kartę, bez
    umowy z Bankiem, bez wniosków. Wystarczy rejestracja w serwisie i załadowanie karty
    środkami.

    Jeśli jesteś zainteresowany testem, otrzymasz od nas zasilenie w kwocie 100 zł na
    dowolne zakupy internetowe. Jako tester zostaniesz poproszony o umieszczenie w
    ,,swoim miejscu'' w Internecie (Twój blog, forum, serwis społecznościowy) opinii
    na temat testowanego produktu a także wypełnienie ankiety na zakończenie testów.
    W czasie testów możesz umieścić dowolną ilość komentarzy na temat internetowej
    karty prepaid BZWBK, każda opinia zostanie przez nas wzięta pod uwagę.

    Jeżeli jesteś zainteresowany lub masz jeszcze dodatkowe pytania, proszę o PW
    lub maila na adres b...@1...pl, aby omówić szczegóły. Więcej informacji na
    temat testu znajdziesz tu: http://121pr.pl/Articles/view/218/Testy-internetowej
    -
    karty-BZWBK.

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 . 06 08 739 F|l 430 . . . . .09
    425
    | 730 26 29 październik 07 09 734 E|i 420 2627 29 . 02 05 0708 10
    418
    P|l 720 28 30 02 719 V|t 410 28 01 04 06
    412
    E|/ 710 01 03 05 709 |r 400 wrzesień 03
    403
    F|m 700 10 695 1|y 390 30 październik
    391

  • 2. Data: 2010-10-12 13:32:38
    Temat: Re: kartainternetowa 100 wiśni BZWBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i91mk2$m6o$...@i...gazeta.pl

    Delivery to the following recipient failed permanently:

    b...@1...pl

    Technical details of permanent failure:
    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the
    recipient domain. We recommend contacting the other email provider
    for further information about the cause of this error. The error
    that the other server returned was: 550 550 5.1.1 <b...@1...pl>:
    Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table (state 14).

    Drogi Kliencie,
    Pragniemy poinformować, że proces rejestracji Użytkownika w serwisie
    karta internetowa przebiegł pomyślnie.
    Zapraszamy do częstego odwiedzania strony www.kartainternetowa.pl.
    Za jej pośrednictwem będziesz mógł sprawdzić:

    dostępne środki na rachunku Twojej karty,
    historię operacji,
    dowiedzieć się więcej o cechach i zaletach kart,

    Zalogowałem się. :) Otrzymałem kartę (w PDF) i CVV2 (w SMS) -- mogę wreszcie kupić
    coś?
    Dongla (za 18 złotych) do VoIPowania w błękicie?

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440 .
    438

  • 3. Data: 2010-10-12 16:20:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2010 8:08 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Chcielibyśmy zaprosić Cię do testów karty prepaid, dzięki której można
    > realizować
    > bezpieczne i proste płatności online.

    jakoś tego bezpieczenstwa tam nie widzę ani za grosz.

  • 4. Data: 2010-10-27 12:29:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i91mk2$m6o$...@i...gazeta.pl

    100 wiśni w drodze -- ponoć na moje święto mają wpłynąć jako środki do wnętrza mojej
    karty...

    Panie Leszku, dziękuję za decyzję. Jeżeli chce Pan doładować
    kartę już teraz, może Pan to zrobić. Kwota 100 zł zostanie
    doładowana na rachunek ok 1 listopada

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym mieszkaniu

  • 5. Data: 2010-10-27 19:44:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    >
    > Panie Leszku, dziękuję za decyzję. Jeżeli chce Pan doładować
    > kartę już teraz, może Pan to zrobić. Kwota 100 zł zostanie

    Dostałem podobnego maila, tyle że zwrócili się do mnie per "Panie
    Michale". :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-10-28 10:08:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" ia9veo$lob$...@i...gazeta.pl

    > Dostałem podobnego maila, tyle że zwrócili się do mnie per "Panie Michale". :-)

    Problem w tym, że ja niedawno zrobiłem zakupy i następnych nie planuję, jako że
    ledwo żyję. :) (ciekawe, czy tą kartą można zapłacić za telefon -- chyba tak)

    Długofalowa polityka Ozorowskiej świni daje efekty -- pleśń niszczy moje płuca,
    za płucami resztę ciała... Z wrogami politycznymi trzeba walczyć -- Kościół to
    wie. :) Osłabiony organizm, truty wyziewami nie funkcjonuje poprawnie -- trzeba
    jakoś wyrównać szanse księży i ich dzieci z moimi szansami... Trzeba jakoś
    zniwelować moje nadmiary mocy obliczeniowych dane dla mnie przez Stwórcę. :)

    A Stwórca najwyraźniej dał szybki mózg w odpowiedzi na słabą wytrzymałość kości.

    Miłość wg Jana Pawła II -- polskiego świętego in spe. :)

    A piszę to wszystko ,,wnukom'' -- niech wiedzą, dlaczego to państwo i ten Kościół
    musi upaść. Ja pytałem -- dlaczego upadła I Rzeczypospolita, dlaczego II upadła...
    Wg Jana Pawła II żenić może się tylko pijak, ćpun, palacz -- aby dzieci zrodzone
    z kogoś takiego stały się utrapieniem zmuszającym do płacenia na Kościół w nadziei
    uzdrowienia i wybawienia z utrapień.

    Trzeźwego należy izolować -- to polityka Kościoła Jana Pawła II. :)
    Po to Kościół doszedł (piechotą?) do władzy w tym kraju, aby niszczyć życie. :)
    Nad psem nie wolno znęcać się -- bo zabrania tego unijne prawo.
    Ale prawo to nie zabrania znęcania się nad człowiekiem. :)
    Więc Ozorowski znęca się. :)

    Połamane palce, zerwane ścięgno, pleśń w łazience i smród z innych ubikacji,
    uszkodzone płuca, brak pracy, brak mebli, brak pieniędzy na życie, samotność,
    izolacja, uszkodzenia stawów, kręgosłupa... Wszystko to w zamian za płacenie
    na Kościół. :) Tylko Bóg nagradza -- tanimi zakupami, wiśniami...

    Księżą zachęcają -- możesz ,,pracować'' u swego ojca, czyli dawać nam pieniądze. :)
    (albo zdechnąć -- wybór dają mnie) Wcześniej proponowali mi seks ze swoją ,,ciocią'',
    której mieli już dosyć w swych ,,łożach'' -- a wiem o tych ,,łożach'' od samej
    ,,cioci''. :)

    Księża by pozwolili mi na pracę na uczelni -- gdybym miał narzeczoną lub żonę.
    Dlaczego? Aby rozbić to narzeczeństwo lub małżeństwo. :)

    I znów -- tylko Bóg wyrównuje szanse, bilansuje straty... Smoleńsk, jakiś zastrzelony
    w Łodzi...

    -=-

    Ja już wiem, dlaczego rozpadła się I Rzeczypospolita, dlaczego upadła II
    Rzeczypospolita...
    Wiem o planach katolicyzowania Białorusi, planach prostowania Ukrainy...

    Ja płaciłem kiedyś na Kościół -- i to hojnie -- ale nie pod batogiem, jak życzyli
    sobie tego arcykapłani. :) Byłem niezależny, a zatem i niebezpieczny. Trzeba było
    zniszczyć to życie -- abym płacił jako niewolnik, jak i inni. :)

    -=-

    Nie miałbym 99% problemów, gdyby nie pomoc Kościoła. :)
    Zapewne też pomagałbym innym -- ledwo żywy nie pomogę. :) Po szarpaniu z pralką
    mogę chodzić, ale podnoszenie czajnika z litrem wody stanowi problem zbyt
    duży -- oczywiście mogę podnosić czajnik z mniejszą ilością wody. :) W pewnym
    sensie Bóg nie żąda ode mnie cudów -- mogę podnosić pół kilograma zamiast kilogram.
    :)
    Nawet notebook kupiłem, abym nie musiał dźwigać trzykilogramowego ciężaru...
    Aby było jasne -- dzbanek czy czajnik trzeba jakiś czas dźwigać wyciągniętą
    ręką, podczas gdy notebook Można nosić w plecaku -- im bliżej osi ciała, tym
    łatwiej.

    Księża jednocześnie apelują o zaniechanie przemocy i... Znęcają się nade mną. :)
    Hipokryzja ich nie zna granic? :)

    -=-

    Aby było jasne -- wentylację można naprawić kosztem jednego tysiąca złotych.
    Jest tylko jeden problem -- sprzeciw ,,administratorów''. Komin jest mój,
    mieszkanie moje, ale duchowni zauważają -- wszystko należy do Boga!!!
    A cieć (pochwalany przez duchownych) sprzeciwia się naprawieniu wentylacji.
    Cieć, który nawet wywiesił informację co do tego, iż przyjął do wiadomości,
    że wolą mieszkańców został zdymisjonowany!!!

    Jednak w Polsce Jana Pawła II nie wola mieszkańców jest ważna, ale poparcie Kościoła.
    :)

    Ciecie więc biorą pieniądze, młócą nimi jak chcą
    (na przykład budując ogrodzenie, którego ponad 50% mieszkańców
    (właścicieli lokali -- tu nie ma mieszkań tych cieci, ciecie
    nie są właścicielami nieruchomości -- są zarządcami, na
    dodatek samozwańczymi; to nie są mieszkania czynszowe)
    nie chce a chce zaledwie 20%)
    dają na Kościół i nie przejmują się głupotami takimi jak zła
    wentylacja? :) Przejmują -- zabraniają naprawienia!

    -=-

    Ozorowska świnia mówi o mnie -- bić go póki chory i słaby, bo jeśli wyzdrowieje,
    będzie walczył przeciwko nam. A jako że ja znam plany Kościoła Jana Pawła II,
    znam dość dobrze religię rzymskokatolicką i mam nieco szybszy układ nerwowy od
    przeciętnego człowieka, więc trwoga duchownych jest słuszna. :)

    Jedyną nadzieją duchownych jest trucie mnie, zabijanie, pozbawianie możliwości
    rozwoju, głodzenie... Wcześniej tłumaczyli swoja postawę obroną moich rodziców
    -- teraz rodzice ledwo żyją, zaś ja (z uszkodzonym kręgosłupem i rozsypanymi
    płucami) raczej im nie pomogę. :) I uszkadzanie pleśnią płuc, i uszkadzanie
    kręgosłupa -- to czasy, gdy żyję pogodzony z rodzicami. :)

    Jestem alergikiem i astmatykiem. Wkrótce albo cud, albo kalectwo. :)

    Nie wolno mi założyć rodziny -- abym musiał oddać :) (choć nie wziąłem) Kościołowi
    mieszkania. :) Mogę mieszkać, ale w pleśni, a gdy umrę -- muszę oddać :) Kościołowi,
    bo Kościół jest biedny! Dzieci mogą mieć pijacy, palacze, ćpuny -- trzeba albowiem
    dawać im szansę na życie, na wychowanie potomstwa, na życie w rodzinie... Mnie trzeba
    zabraniać. :)

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 . .
    428
    | 730 09 1112 16 18 . . 734 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 407
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 699 1|y 390
    *23 25 393

  • 7. Data: 2010-10-28 13:04:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > trzeba albowiem
    > dawać im szansę na życie, na wychowanie potomstwa, na życie w

    NTG
    Lecz sie.

  • 8. Data: 2010-10-28 13:48:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" iabsdf$88g$...@n...onet.pl

    > Lecz sie.

    Leczenie przy zaniechaniu profilaktyki nie jest najkorzystniejszym sposobem
    utrzymywania ciała w dobrej formie, ale oczywiście lepiej leczyć się i truć
    pleśnią niż truć i nie leczyć.

    A ponieważ Twoja rada jest oczywistością -- udzielając jej, tracisz czas.

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438

  • 9. Data: 2010-10-28 13:55:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > pleśnią niż truć i nie leczyć.
    >
    > A ponieważ Twoja rada jest oczywistością -- udzielając jej, tracisz czas.

    Ktos ci kaze mieszkac w plesni?
    I co ma kosciol do twojego smierdzacego mieszkania i kibla?
    Masz cos z glowa?

  • 10. Data: 2010-10-28 18:30:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > Ktos ci kaze mieszkac w plesni?
    > I co ma kosciol do twojego smierdzacego mieszkania i kibla?
    > Masz cos z glowa?

    neoniuszu, podobno jesteś tu nie od dzisiaj...

    Czy w szkole podstawiałeś nogę i plułeś na kogoś kto miał wadę
    wymowy ?

    witrak()