  • 1. Data: 2010-10-11 16:47:55
    Temat: mBank, czy bank moze sciagac za nalozona blokade na rachunek jezeli saldo nie jest przekroczone?
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    Witam!
    Mam niesmaczna sytuacje. Posiadam rachunek firmowy w mBank, jest tam
    linia kredytowa powiedzmy w wysokości X i zajecie komornicze. Sa na
    rachunek nalozone blokady bo z tego co zaobserwowalem mBank nie pobiera
    prowizji od linii jezeli jest zajecie tylko robi blokade na
    rachunek(jest wplyw idzie na to na co blokada wskazuje) , wiec saldo nie
    przekracza kwoty X a wiec nie ma przekroczenia salda. Otrzymalem sms o
    zadluzeniu Z zl, spojrzalem na rachunek w systemie, nie ma przekroczenia
    salda, moim zdaniem brak podstawy do kierowania tego do windykacji a sam
    sms wynika z ulonosci ich systemu, zignorowalem sms, dzis dzwonila babka
    z firmy ktora obsluguje mBankowe zadluzenia, oczywiscie rozmowa szybko
    sie skonczyla bo nie podalem daty urodzenia - wkoncu to absurd dzwoni do
    mnie obca osoba i sie pyta o date urodzenia i inne dane,postanowilem ze
    od dzis nie bede takich danych podawac , powiedzialem nie podam
    osobistych informacji bo z jakiej racji wiec powiedziala zebym sie
    skontaktowal z mBankiem i zapytal o co chodzi. Dla swietego spokoju
    przelalem dzis kwote z smsa, jednak mam pytanie czy to co zrobil mBank
    jest w ogole legalne. Rozumiem gdyby dopisal kwote z blokady do salda i
    nastapilo by przekroczenie dopuszczalnego salda, ale bank wyslal do mnie
    windykatora na podstawie blokady na rachunku.

    --
    http://nowedopalacze.eu/