  • 1. Data: 2010-10-11 21:40:56
    Temat: Re: oszczedzanie na emeryture
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:...
    > Wlasnie mnie ZUS uradowal tym, ze doliczyl sie skladek na koniec 2008
    > roku. W swoim milosierdzu takze zwaloryzowal mi je i wyliczyl hipotetyczna
    > emeryture...
    >
    > 1. Zwaloryzowane skladki na ubezpieczenie emerytalne, z wylaczeniem
    > skladek na otwarte fundusze ernerytalne: 50845.72 zl.
    > 2. Zwaioryzowany kapital poczatkowy: 0.00 zi.
    >
    > 4. Hipotetyczna emerytura (I filar) jaka uzyskalby ubezpieczony (wedlug
    > stanu konta na dzien 31 grudnia 2008r.) w wieku**:
    > emerytalnym 302.26 zI.

    [..]

    > 5. Hipotetyczna emerytura (I filar) jak uzyskalby ubezpieczony (z
    > uwzgldnieniem hipotetycznej kwoty skladek za kazdy pelny miesiac do
    > osiagniecia wieku - jak nizej) w wieku**:
    > emerytalnyrn 1095.70 zl.

    Niech zyje ZUS. Doliczyli sie juz skladek na koniec 2009 roku ;). Serce
    rosnie jak sie obserwuje te szybujace w gore liczby... Moja hipotetyczna
    emerytura, gdybym juz nic nie wplacac, wzrosla do 378,29PLN, a jak dalej
    bede tak jak dotychczas dofinansowywal system emerytalny to mam szanse nawet
    na 1246,62PLN. To wzrost o ponad 13% w ciagu roku. Teraz trzeba tylko
    trzymac kciuki, zeby Panstwo dalo rade dotrzymac tych hipotetycznych
    wyliczen ZUS. Hehe... jak w tym tempie bedzie to rosnac to nawet bez dobicia
    do tego emerytalnego miliona da sie zyc ;).
    Aha, sumujac to co wychodzi ZUSowi i OFE tzw. stopa zastapienia wyjdzie u
    mnie grubo ponizej 50%, ktorym sie nas straszy...

    MK