  • 1. Data: 2010-10-12 14:28:11
    Temat: TEST karty prepaidowej BZWBK?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
    bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
    zakupy w sieci

    ktoś jeszcze dostał taką propozycję?

    lubię być testerem to się zgodziłem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-10-12 16:15:53
    Temat: Re: TEST karty prepaidowej BZWBK?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-10-12 16:28, RobertS pisze:
    > jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
    > bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
    > zakupy w sieci
    >
    > ktoś jeszcze dostał taką propozycję?

    Eneuel też dostał, pewnie policzyli wasze posty :-)

  • 3. Data: 2010-10-12 16:21:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2010 9:28 AM, RobertS wrote:
    > jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
    > bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
    > zakupy w sieci

    im chyba, właśnie o zamieszczenie tych opinii chodzi.
    marketing szeptany robiony przez klientow, zeby nikt im niczego nie mogl
    zarzucić.

  • 4. Data: 2010-10-12 16:57:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > im chyba, właśnie o zamieszczenie tych opinii chodzi.
    > marketing szeptany robiony przez klientow, zeby nikt im niczego nie mogl
    > zarzucić.

    Duza 'upierdliwoscia' ich kart jest 3D-secure, ktory w wykonaniu BZWBK jest
    drogi, bo sprowadza sie do potwierdzania wszystkiego platnym SMS. Zachodnie
    banki stosuja tez te technologie, ale jest ona oparta o wklepanie wybranych
    znakow z hasla i jest calkowicie bezplatna dla klienta.
    Zwykle zdzierstwo i tyle, bo te sms mie sa chyba az tak kosztowne dla banku,
    jak np. Gein24 wysyla bezplatne sms przy logowaniu do konta (tak na prawde
    nie przydatne, ale sami to cudo kiedys wlaczyli i dziala).

  • 5. Data: 2010-10-12 17:31:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 16:28:11 +0200, RobertS napisał(a):

    > jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
    > bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
> [...]

    Polecieli chyba po adresach z tej grupy, albo jakąś bazę. W każdym bądź
    razie, mój adres to głównie służy jako spamtrap, więc nie będę robił
    wyjątków i lecą do spamcopa.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-10-12 19:10:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Eneuel też dostał, pewnie policzyli wasze posty :-)

    ww. jest u mnie w KF więc nie wiem ile postuje na grupę, a ja ostatnio
    też super aktywny nie jestem...

    mój adres też jest antyspamowo zabezpieczony, ale moze kiedys napisalem
    jakiegoś posta bez zabezpieczenia i mnie wylapali, w każdym razie za 100
    zł mogę potestowac i napisze co o tym myślę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-10-12 19:58:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > ww. jest u mnie w KF więc nie wiem ile postuje na grupę, a ja ostatnio
    > też super aktywny nie jestem...

    A ja nic nie dostałem - choć adres mam niezabezpieczony :)
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 8. Data: 2010-10-12 20:13:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ja nic nie dostałem - choć adres mam niezabezpieczony :)
    > KJ

    cierpliwości, może jeszcze dostaniesz, ładnie się uśmiechaj do pana z
    agencji reklamowej ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    testowałem wszystkie prepaidy wydane przez bzwbk, a teraz jeszcze chcą
    mi za to płacić - fajnie ;-D

  • 9. Data: 2010-10-12 20:16:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2010 2:58 PM, Kamil Jońca wrote:
    > A ja nic nie dostałem - choć adres mam niezabezpieczony:)

    widac nie zasluzyles.

  • 10. Data: 2010-10-13 07:09:46
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > jak w temacie, dostałem (na email z pbb) zaproszenie do testu ww. karty,
    > bank za testowanie oraz zamieszczenie opinii w necie oferuje 100 zł na
> [...]

    Buu, ja też lubię testować, a mnie nie zaprosili :)
    Adres jest trochę antyspamowy, ale pewnie nie z takimi dają radę.
    Pozdrawiam
    Bartnick