    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kartainternetowa 100 wiśni BZWBK
    Date: Thu, 28 Oct 2010 12:08:07 +0200

    "Przemyslaw Kwiatkowski" ia9veo$lob$...@i...gazeta.pl

    > Dostałem podobnego maila, tyle że zwrócili się do mnie per "Panie Michale". :-)

    Problem w tym, że ja niedawno zrobiłem zakupy i następnych nie planuję, jako że
    ledwo żyję. :) (ciekawe, czy tą kartą można zapłacić za telefon -- chyba tak)

    Długofalowa polityka Ozorowskiej świni daje efekty -- pleśń niszczy moje płuca,
    za płucami resztę ciała... Z wrogami politycznymi trzeba walczyć -- Kościół to
    wie. :) Osłabiony organizm, truty wyziewami nie funkcjonuje poprawnie -- trzeba
    jakoś wyrównać szanse księży i ich dzieci z moimi szansami... Trzeba jakoś
    zniwelować moje nadmiary mocy obliczeniowych dane dla mnie przez Stwórcę. :)

    A Stwórca najwyraźniej dał szybki mózg w odpowiedzi na słabą wytrzymałość kości.

    Miłość wg Jana Pawła II -- polskiego świętego in spe. :)

    A piszę to wszystko ,,wnukom'' -- niech wiedzą, dlaczego to państwo i ten Kościół
    musi upaść. Ja pytałem -- dlaczego upadła I Rzeczypospolita, dlaczego II upadła...
    Wg Jana Pawła II żenić może się tylko pijak, ćpun, palacz -- aby dzieci zrodzone
    z kogoś takiego stały się utrapieniem zmuszającym do płacenia na Kościół w nadziei
    uzdrowienia i wybawienia z utrapień.

    Trzeźwego należy izolować -- to polityka Kościoła Jana Pawła II. :)
    Po to Kościół doszedł (piechotą?) do władzy w tym kraju, aby niszczyć życie. :)
    Nad psem nie wolno znęcać się -- bo zabrania tego unijne prawo.
    Ale prawo to nie zabrania znęcania się nad człowiekiem. :)
    Więc Ozorowski znęca się. :)

    Połamane palce, zerwane ścięgno, pleśń w łazience i smród z innych ubikacji,
    uszkodzone płuca, brak pracy, brak mebli, brak pieniędzy na życie, samotność,
    izolacja, uszkodzenia stawów, kręgosłupa... Wszystko to w zamian za płacenie
    na Kościół. :) Tylko Bóg nagradza -- tanimi zakupami, wiśniami...

    Księżą zachęcają -- możesz ,,pracować'' u swego ojca, czyli dawać nam pieniądze. :)
    (albo zdechnąć -- wybór dają mnie) Wcześniej proponowali mi seks ze swoją ,,ciocią'',
    której mieli już dosyć w swych ,,łożach'' -- a wiem o tych ,,łożach'' od samej
    ,,cioci''. :)

    Księża by pozwolili mi na pracę na uczelni -- gdybym miał narzeczoną lub żonę.
    Dlaczego? Aby rozbić to narzeczeństwo lub małżeństwo. :)

    I znów -- tylko Bóg wyrównuje szanse, bilansuje straty... Smoleńsk, jakiś zastrzelony
    w Łodzi...

    -=-

    Ja już wiem, dlaczego rozpadła się I Rzeczypospolita, dlaczego upadła II
    Rzeczypospolita...
    Wiem o planach katolicyzowania Białorusi, planach prostowania Ukrainy...

    Ja płaciłem kiedyś na Kościół -- i to hojnie -- ale nie pod batogiem, jak życzyli
    sobie tego arcykapłani. :) Byłem niezależny, a zatem i niebezpieczny. Trzeba było
    zniszczyć to życie -- abym płacił jako niewolnik, jak i inni. :)

    -=-

    Nie miałbym 99% problemów, gdyby nie pomoc Kościoła. :)
    Zapewne też pomagałbym innym -- ledwo żywy nie pomogę. :) Po szarpaniu z pralką
    mogę chodzić, ale podnoszenie czajnika z litrem wody stanowi problem zbyt
    duży -- oczywiście mogę podnosić czajnik z mniejszą ilością wody. :) W pewnym
    sensie Bóg nie żąda ode mnie cudów -- mogę podnosić pół kilograma zamiast kilogram.
    :)
    Nawet notebook kupiłem, abym nie musiał dźwigać trzykilogramowego ciężaru...
    Aby było jasne -- dzbanek czy czajnik trzeba jakiś czas dźwigać wyciągniętą
    ręką, podczas gdy notebook Można nosić w plecaku -- im bliżej osi ciała, tym
    łatwiej.

    Księża jednocześnie apelują o zaniechanie przemocy i... Znęcają się nade mną. :)
    Hipokryzja ich nie zna granic? :)

    -=-

    Aby było jasne -- wentylację można naprawić kosztem jednego tysiąca złotych.
    Jest tylko jeden problem -- sprzeciw ,,administratorów''. Komin jest mój,
    mieszkanie moje, ale duchowni zauważają -- wszystko należy do Boga!!!
    A cieć (pochwalany przez duchownych) sprzeciwia się naprawieniu wentylacji.
    Cieć, który nawet wywiesił informację co do tego, iż przyjął do wiadomości,
    że wolą mieszkańców został zdymisjonowany!!!

    Jednak w Polsce Jana Pawła II nie wola mieszkańców jest ważna, ale poparcie Kościoła.
    :)

    Ciecie więc biorą pieniądze, młócą nimi jak chcą
    (na przykład budując ogrodzenie, którego ponad 50% mieszkańców
    (właścicieli lokali -- tu nie ma mieszkań tych cieci, ciecie
    nie są właścicielami nieruchomości -- są zarządcami, na
    dodatek samozwańczymi; to nie są mieszkania czynszowe)
    nie chce a chce zaledwie 20%)
    dają na Kościół i nie przejmują się głupotami takimi jak zła
    wentylacja? :) Przejmują -- zabraniają naprawienia!

    -=-

    Ozorowska świnia mówi o mnie -- bić go póki chory i słaby, bo jeśli wyzdrowieje,
    będzie walczył przeciwko nam. A jako że ja znam plany Kościoła Jana Pawła II,
    znam dość dobrze religię rzymskokatolicką i mam nieco szybszy układ nerwowy od
    przeciętnego człowieka, więc trwoga duchownych jest słuszna. :)

    Jedyną nadzieją duchownych jest trucie mnie, zabijanie, pozbawianie możliwości
    rozwoju, głodzenie... Wcześniej tłumaczyli swoja postawę obroną moich rodziców
    -- teraz rodzice ledwo żyją, zaś ja (z uszkodzonym kręgosłupem i rozsypanymi
    płucami) raczej im nie pomogę. :) I uszkadzanie pleśnią płuc, i uszkadzanie
    kręgosłupa -- to czasy, gdy żyję pogodzony z rodzicami. :)

    Jestem alergikiem i astmatykiem. Wkrótce albo cud, albo kalectwo. :)

    Nie wolno mi założyć rodziny -- abym musiał oddać :) (choć nie wziąłem) Kościołowi
    mieszkania. :) Mogę mieszkać, ale w pleśni, a gdy umrę -- muszę oddać :) Kościołowi,
    bo Kościół jest biedny! Dzieci mogą mieć pijacy, palacze, ćpuny -- trzeba albowiem
    dawać im szansę na życie, na wychowanie potomstwa, na życie w rodzinie... Mnie trzeba
    zabraniać. :)

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 . .
    428
    | 730 09 1112 16 18 . . 734 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 407
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 699 1|y 390