  • Data: 2002-04-21 20:32:19
    Temat: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 21 Apr 2002 16:37:01 +0200, "inkoguto"

    >Szczególnie, że on chciał kartę dla dziecka na wakacje

    No i?

    >Oprocentowanie kieszonkowego jest mu potrzebne jak "pieść do nosa"

    Ale nie zaszkodzi, prawda?

    >W zależności gdzie to dziecko wyśle , karta albo będzie przydatna, albo
    >całkowicie chybiona.

    Na wakacje na Śląsk? Po poza śląskiem, to chyba bankomatów ING jest
    niewiele i właśnie wtedy mBank byłby lepsiejszy.

    >Ile dzieciak ma wydać w czasie wakacji ? 100 zł czy duuuużo więcej ????
    >A izzy mbank też jest jakąś propozycją, ale czy na same wakacje ????

    Ale iziek jest droższy, ja bym jednak walnął zwykłego mBanka..

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)