  • 11. Data: 2004-10-21 21:24:23
    Temat: Re: karta platnicza do transakcji internetowych za granica
    Od: "Snigdha" <s...@o...pl>

    Użytkownik "tawariszcz" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cl95vt$oil$2@nemesis.news.tpi.pl...
    | Przejzalem oferte Inteligo i wydaje mi sie , ze transakcji dolarowych nia
    | nie wykonam.
    | Chodzi glownie o tego typu platnosci.

    Tydzień temu zakup na amazon amerykańskim kartą inteligo - zero problemów.
    S.

  • 12. Data: 2004-10-22 06:07:02
    Od: "tawariszcz" <a...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Snigdha" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tydzień temu zakup na amazon amerykańskim kartą inteligo - zero problemów.
    > S.

    O taka informacje mi chodzilo.
    Dziekuje wszystkim za pomoc w tej kwestji.

    Pozdrawiam
    Tawariszcz

  • 13. Data: 2004-10-22 07:09:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    tawariszcz napisał(a):
    > Przejzalem oferte Inteligo i wydaje mi sie , ze transakcji dolarowych nia
    > nie wykonam.

    Po czym wnosisz??????

  • 14. Data: 2004-10-23 15:17:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Niekoniecznie kredytową, wystarczy płatnicza wypukła (charge).
    Ale niech najpierw poda, w jakiej waucie chce płacić za te zakupy...
    JaC

    > Jeżeli chcesz załatwiać taką kartę u nich, to postaraj się o ich kredytówkę
    (wypukłą).

  • 15. Data: 2004-10-23 18:24:42
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    tawariszcz <a...@x...wp.pl> napisał(a):
    > Przejzalem oferte Inteligo i wydaje mi sie , ze transakcji dolarowych nia
    > nie wykonam.
    > Chodzi glownie o tego typu platnosci.

    Jeżeli będziesz wykonywał dużo płatności w USD, to może lepiej zastanowić
    się nad dolarową VISA z PeKao SA? Karta kosztuje bodajże 40zł, ale nie
    bedziesz płacił wtedy prowizji za przewalutowanie.
    Pozdro,
    Tomek