  • 21. Data: 2004-03-25 13:07:49
    Temat: Re: karta platnicza/debetowa/kredytowa ???
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > To nie działa - próbowałam. Efekt- nie mam podglądu przez net do
    > pre-paida ;-)

    no to mamy sprawdzone, ja ze swojej taryfy 0 nie rezygnuję - jak sobie kupie
    przedplaconą to zyska ono dodatkową funkcję
    *** blad ***

  • 22. Data: 2004-03-25 13:09:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no to mamy sprawdzone, ja ze swojej taryfy 0 nie rezygnuję - jak sobie
    kupie
    > przedplaconą to zyska ono dodatkową funkcję

    Ponoc mozna sobie zrobić podsłuch do tej karty, ale tego jeszcze nie
    próbowałam ;-) Moze ktoś potwierdzi?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-03-25 13:13:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > platnosci
    >
    > IMHO ta MC z BZWBK nadaje się do tego i do tamtego ;-)

    A szczegolnie w Czechach sie nadaje...;-)
    Rewela
    Pytajacy pisal ze czesto tam jezdzi.

    > Te 10 PLN to spory % ceny karty.

    10PLN to tylko 10PLN jakie bys tam wytlumaczenie teraz nie wymyslila...;-)

    > Ale ją poparłeś.

    Nie poparlem twojej propozycji ale to nie znaczy ze poparlem twego
    przedmowce.
    IMHO to jest "zamienil stryjek..."

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2004-03-25 13:22:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A szczegolnie w Czechach sie nadaje...;-)
    > Rewela
    > Pytajacy pisal ze czesto tam jezdzi.

    O strefie EUR oczywiście ani słowa, bo to nam psuje koncepcję, nie ;-) ?

    > roznica...

    > 10PLN to tylko 10PLN jakie bys tam wytlumaczenie teraz nie wymyslila...;-)

    Te 10 PLN różnicy to 17 % ceny karty. Czyli debetówka jest o tyle tańsza. I
    nie chodzi tu o wymyślanie - równie dobrze można zaproponować Citkowego MC -
    tak jak ktoś to już to zrobił. Przecież to tylko sto parę złotych ;-)))) O
    co tu kruszyć kopie ;-))) ? A przecież chodzi o kartę najtańszą i
    najbardziej funkcjonalną.

    > Nie poparlem twojej propozycji ale to nie znaczy ze poparlem twego
    > przedmowce.
    > IMHO to jest "zamienil stryjek..."

    To nie jest "zamienił stryjek". MC debetowa jest tańsza, można nią wypłacać
    bez obaw z bankomatu (procenty), przewalutowanie masz raz (przy zakupie EUR)
    i w wybranym przez siebie momencie oraz miejscu (np. kantorze, który ma
    jednak korzystniejsze kursy niż bank). Więc pisanie, że KK MC BZWBK i MC
    debetowa BZWBK to "zamienił stryjek" jakoś niezbyt ma pokrycie w faktach.

  • 25. Data: 2004-03-25 13:35:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > kupie
    >
    > Ponoc mozna sobie zrobić podsłuch do tej karty, ale tego jeszcze nie
    > próbowałam ;-) Moze ktoś potwierdzi?

    Ja potwierdze.
    Mozna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 26. Data: 2004-03-30 21:34:01
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Użytkownik Stabilo Point88 napisał:

> [...]

    Zawsze najtaniejk wychodzilo mi gotowka.