  • 1. Data: 2004-03-24 11:55:15
    Temat: Konkurs portalu kartyonline.pl oraz mBanku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Czy wiesz gdzie razem pływają delfiny, rekiny i złote rybki...?
    ... w nowym konkursie mBanku i portalu Kartyonline.pl
    Do wygrania "kultowe" kubki mBanku ze złotą rybką!

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=705

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-03-24 19:50:43
    Temat: Re: Konkurs portalu kartyonline.pl oraz mBanku
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał:

    > Do wygrania "kultowe" kubki mBanku ze złotą rybką!

    Tiaaa! Signum temporis: kiedys obiektem kultu byl zloty
    cielec, teraz - zlota rybka z kawalka plastiku. :-)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 3. Data: 2004-03-25 00:55:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michal Zapalowski napisał:

    > Tiaaa! Signum temporis: kiedys obiektem kultu byl zloty
    > cielec, teraz - zlota rybka z kawalka plastiku. :-)

    Zapomniałeś chyba o (czerwonych) mKubkach ;-)

    K.

  • 4. Data: 2004-03-27 17:09:25
    Od: d...@p...onet.pl

    > Czy wiesz gdzie razem pływają delfiny, rekiny i złote rybki...?
    > ... w nowym konkursie mBanku i portalu Kartyonline.pl
    > Do wygrania "kultowe" kubki mBanku ze złotą rybką!

    te nagrody to porażka, mBank powinien się wstydzić.
    nie stać ich na coś lepszego, kubki za parę złoty ok,
    ale jako nagrody pocieszenia. główna nagroda to jak dla
    mnie powinno być coś bardziej cennego.

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-03-27 17:17:20
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana d...@p...onet.pl napisała:

    > te nagrody to porażka, mBank powinien się wstydzić.
    > nie stać ich na coś lepszego, kubki za parę złoty ok,
    > ale jako nagrody pocieszenia. główna nagroda to jak dla
    > mnie powinno być coś bardziej cennego.
    Ja się z tym nie zgodzę - wolę żeby rozdawali kubki po kilka złotych, niż
    żeby fundowali cenne nagrody, a później wprowadzali kolejne opłaty.

    --
    SHMS Górnik (SB BAH!)| "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")