  • 1. Data: 2004-03-24 13:37:22
    Temat: Re: [VW] Rentier
    Od: "Aleksander Kłósek" <w...@k...pl>

    > Szukam regulaminu lub dokładniejszego info o lokacie-ubezpieczeniu Rentier
    > w VW. Chodzi mi o warunki, zakres ubezpieczenia, wielkość wyplacanych
    > odszkodowań itp. Na stronie VW tylko info ogólne, tak samo w ulotce, którą
    > mi przysłali.

    Jest wszystko na ich stronie:
    https://www.vwbankdirect.pl/formularze/templates/szc
    zegolne_warunki_rp.pdf

    To jest tylko ubezpieczenie "na dozycie" czyli de facto zwykla lokata
    ubrana w takie zapisy, zeby figurowalo to jako ubezpieczenie wiec bylo
    zwolnione z podatku.

    "Na dozycie" czyli ubezpieczyciel placi okreslona stawke, za to ze mu
    nie umrzesz w trakcie trwania umowy :-)) Jak umrzesz to nieladnie i
    wtedy z kasy nici :-))

    Ciekawe jest to, ze "lokata" jest przedluzana automatycznie na
    nastpeny okres (6/12 m-cy) a zglosic chec nieprzedluzania mozna
    tylko w dzien przed zakonczeniem (bo tylko wtedy wiadomo, ze dozyles :-).
    Mozna to zrobic oczywiscie pozniej ale wtedy traci sie odsetki za
    wszystkie dni nowego okresu ubezpieczenia.

    > Czy ktoś z grupowiczów korzysta(ł) z Rentiera?

    Mam zamiar na dniach po obnizeniu oprocentowania w Dominecie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2004-03-24 15:25:23
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Aleksander Kłósek napisał:

    > Jest wszystko na ich stronie:

    https://www.vwbankdirect.pl/formularze/templates/szc
    zegolne_warunki_rp.pdf
    /ciach/

    Dziękuję za info. Przepraszam za późniejszą datę w pierwszym poście -
    działanie naprawdę nie zamierzone. Spróbuję go usunąć.

    Z.

  • 3. Data: 2004-03-25 11:38:00
    Od: "JCH" <j...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > "Na dozycie" czyli ubezpieczyciel placi okreslona stawke, za to ze mu
    > nie umrzesz w trakcie trwania umowy :-)) Jak umrzesz to nieladnie i

    A coś takiego jak UPOSAŻONY to pies?
    Jak umrzesz to uposażony dostaje kaskę bez zbędnych ceregieli.

    Jaca

  • 4. Data: 2004-03-25 13:27:45
    Temat: [VW] Rentier
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Witam

    zbigou(@)poczta.onet.pl

    --
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
    Z.

  • 5. Data: 2004-03-25 14:09:02
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > A coś takiego jak UPOSAŻONY to pies?
    > Jak umrzesz to uposażony dostaje kaskę bez zbędnych ceregieli.

    Wklad oczywiscie - ale zero odsetek.