    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <1p2d49b2vm2yn.1kc17kll5kxmv$.dlg@40tude.net>
    <lil1c9$ne9$1@node1.news.atman.pl>
    <534e6777$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <limhsm$hod$1@node2.news.atman.pl>
    <17af7lthgh28w$.1rcqirluk89th$.dlg@40tude.net>
    <liqe99$b0a$1@node1.news.atman.pl>
    <8kmbwsh9fb4.intcn1fqrz2p$.dlg@40tude.net>
    <liu5j0$c6p$1@node1.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <livpb1$m7q$1@node2.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    <lj5k4o$obd$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Date: Wed, 23 Apr 2014 12:55:45 +0200

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    >Moim hobby jest mnożenie majątku, ale każdemu wedle potrzeb.

    Hobby dobre, ale przy 100 tys oszczednosci wyszukiwanie lokaty o pol %
    lepszej, przyniesie 500 zl co roku.
    Piechota nie chodzi, ale jakbys tak w w tym czasie poszukal lepszej
    pracy, to mogloby byc znacznie wiecej co miesiac :-)

    A dbanie o to, zeby na ror nie lezalo wiecej niz 150 zl, dzieki czemu
    procentuje 102 tys a nie 100, przyniesie jakies grosze, tzn pojedyncze
    zlotowki.
    A nie, przepraszam, nawet kilkadziesiat zl moze w ciagu roku
    przyniesc.

    I zupelnie nie rozumiem po co sie przy tym spierac o KK - przeciez to
    nieoprocentowany kredyt, ktory mozna ulokowac na wysoki procent :-)
    A ze wymaga pilnowania splat - takie hobby przeciez masz, ze i tak
    pilnujesz.

    Prawdziwych pieniedzy sie ludzie dorabiaja na gieldzie. Ale zeby ktos
    sie mogl tam dorobic, to ktos musi stracic (w zasadzie niekoniecznie).

    J.