  • Data: 2014-04-22 13:41:44
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-22 08:58, J.F. pisze:
    > Zjawisko to samo - innym zarzucasz szukania promocji w sklepie,
    > ty sam szukasz w bankach :-)

    Różnica jest taka, iż do sklepu trzeba chodzić, a do banku nie.
    Wystarczy logowanie, czasami tylko zajrzenia na stronę banku (tudzież na
    tę grupę). A zatem bieganie po bankach trochę różni się od biegania po
    sklepach.

    > Ale mowimy o wydatkach na konto. Placisz 10zl zl/mc, a w zasadzie nie
    > placisz, wiec mowisz ze zaoszczedziles dzieki placeniu karta, podczas
    > gdy moglbys w ogole nie placic :-)

    Nie rozumiesz. Mam darmowe konto także, ale nie ma na nim profitów.

    > Gorzej powiem - odliczaja limity z kart od zdolnosci kredytowej.
    > Pewnie po to, zeby zrezygnowac z konkurencji.

    Wątpię czy ktoś to w ogóle sprawdza.

    > Skomplikowany, ale taki sam - spekulacja w celu osiagniecia wiekszego
    > zysku, ktora sie moze skonczyc wieksza strata.

    Zupełnie nie o to chodzi.

    --
    Pozdrawiam