    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Date: Sun, 20 Apr 2014 13:07:03 +0200
    <1p2d49b2vm2yn.1kc17kll5kxmv$.dlg@40tude.net>
    <lil1c9$ne9$1@node1.news.atman.pl>
    <534e6777$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <limhsm$hod$1@node2.news.atman.pl>
    <17af7lthgh28w$.1rcqirluk89th$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <pzvseo93efmw$.11cg0cbk27i2t.dlg@40tude.net>
    <liu6j8$d5i$1@node1.news.atman.pl>
    <rfd3abuoba82$.1xhwzmzhbo4yb.dlg@40tude.net>
    <livqsd$ni9$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 2014-04-20 10:46, J.F. pisze:
    > Ty za to po bankach to biegasz i promocje lapiesz :-P

    Nie zrozumiałeś.

    > placisz karta, dzieki czemu oszczedzasz na wydatkach, ktorych moglbys
    > nie miec wcale :-)

    No tak, mógłbym nie jeść.

    > Nowi klienci juz musza placic.
    > Swoja droga - oni paragony analizuja, czy zwrot jest od kwoty - tzn za
    > hotdogi i inne zakupy tez ?
    > Choc przy limicie 30 litrow to bez znaczenia :-)

    Nie analizują. Gdy kupiłem zdrapkę do telefonu na BP za 100zł to oddali
    25zł. Dla banku to zakup paliwa. Było po 5,45 czyli uznali, iż kupiłem
    18,34 litra. Oddawali pow. 3,95. Czyli do każdego dopłacili 1,50zł.

    > A kto tu mowil o karcie.
    > Raczej o tym zeby mieszkanie kupic na kredyt, mimo ze masz
    > wystarczajace oszczednosci.

    Faktycznie Ci się pomieszało. Ale bywa, iż biorąc kredyt hipoteczny bank
    wciska KK. W końcu jak zarabiać na kliencie to pełną gębą ;-)

    > Dywersyfikacja, to sie zaleca inwestorom :-)

    Powodzenia. Zwykle "zaleca" ten, kto nie inwestuje w te zalecania
    własnych środków.

    > Cos zdaje sie pisales o posiadaniu walut i codziennym sprawdzaniu
    > kursow ...

    Tak. Ale to skomplikowany temat.

    > Teraz latwo pisac, a kiedys tez byles na dorobku, a tu mieszkanie
    > trzeba, wykonczyc, kuchnie jakas miec. Pewne rzeczy moga poczekac,
    > inne nie ... kredyty tez sa dla ludzi.
    > Zreszta dzieki nim mozesz zarabiac na lokatach, wiec nie neguj :-)

    Nigdy w życiu nie miałem kredytu (wyjątek KK w czasach, gdy
    potrzebowałem ich wypukłości lub płacenia w Internecie, jeszcze
    niedostępnego debetowym). Ale masz rację - dzięki Tobie ja mam zysk na
    lokatach.

    --
    Pozdrawiam