  • 1. Data: 2005-08-23 09:52:17
    Temat: karta kredytowa mbanku to nie kredytowa?
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Zakładam nowy wątek, bo w poprzednim namieszałe.
    Potrzebuje karty kredytowej do płacenia za dostęp do serwisów www.
    W mbanku wydają właśnie karty za darmo, ale zamiast kredytowej
    widziałem, że jest tam "karta kredytowa Visa
    Electron" to w końcu kredytowa, czy zwykła debetowa, bo sam już nie
    wiem?!
    Czymś takim można płacić w internecie na zagranicznych stronach??
    Przecież to się niczym nie różni od debetówki, którą już mam.
    Wniosek wypełniam ze strony
    https://direct.money.pl/o/form.php?idSaleChannel=5&i
    dDistributor=255
    i po wypełnieniu formularza otrzymuje rezultat:
    Wyliczony limit w oparciu o status Studiów 750 zł
    i na zdjęciu karta Visa Electron z rybą, więc coś tu jest nie tak!
    Electronem to sobie mogę przecież tyłek podetrzeć, to jakiś błąd
    systemu, czy co?
    Co oni nazywają kredytówką?

  • 2. Data: 2005-08-23 10:12:05
    Temat: Re: karta kredytowa mbanku to nie kredytowa?
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "The Unemployed" <d...@s...me> wrote in message
> [...]
    > i na zdjęciu karta Visa Electron z rybą, więc coś tu jest nie tak!
    > Electronem to sobie mogę przecież tyłek podetrzeć, to jakiś błąd

    To jest karta kredytowa plaska i nie mozesz nia zaplacic w internecie. Tylko
    transakcje bezgotowkowe przy uzyciu terminali lub wyplaty w bankomatach.
    Do internetu potrzebujesz wypuklej visa classic lub e-karty (doladowywanej).
    Nie pamietam ale VC jest wydawana od jakiejstam kwoty dochodu/kredytu i Ty
    sie na nia nie lapiesz.
    Pozostaje e-karta.

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2005-08-23 10:28:09
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Potrzebuje karty kredytowej do płacenia za dostęp do serwisów www.
    Więc nie potrzebujesz kredytowej, tylko kartę
    umożliwiającą transakcje na odległość.

    > W mbanku wydają właśnie karty za darmo, ale zamiast kredytowej
    > widziałem, że jest tam "karta kredytowa Visa
    > Electron" to w końcu kredytowa, czy zwykła debetowa, bo sam już nie
    > wiem?!
    Kredytowa.

    > Czymś takim można płacić w internecie na zagranicznych stronach??
    Nie.

    > Przecież to się niczym nie różni od debetówki, którą już mam.
    Mylisz się.

    >... i na zdjęciu karta Visa Electron z rybą, więc coś tu jest nie tak!
    Znów się mylisz.

    > Electronem to sobie mogę przecież tyłek podetrzeć,
    To dość niestandardowe zastosowanie,
    nie mam i raczej nie będę miał doświadczeń w tej kwestii ;-P

    > to jakiś błąd systemu, czy co?
    Błąd, ale nie systemu, tylko Twój,
    pora się doszkolić co naprawdę oznacza 'kredytowa'.

    > Co oni nazywają kredytówką?
    Kartę kredtową, pytanie jednak co Ty nazywasz kredytówką?

  • 4. Data: 2005-08-23 12:46:35
    Od: "TDJ" <tdj@N0!SPAMirc.pl>

    Użytkownik "The Unemployed" <d...@s...me> napisał w wiadomości
    > Zakładam nowy wątek, bo w poprzednim namieszałe.
    > CIACH

    Jezeli potrzebujesz karte do placenie w internecie ale nie chcesz
    limitu, to mozesz zamowic karte depetowa Visa Classic.
    Tak, jest taka - ja np. taka mam;) Kiedys sie balem, ze w koncu bede
    pracowal tylko na kredyt, teraz mam tez kredytowke i nie jest nawet tak zle :)

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::T..D..J:::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    :: email: tdj[at]irc.pl gg: 3685497 www: xxx
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • 5. Data: 2005-08-23 15:17:46
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    The Unemployed wrote:

    > Czymś takim można płacić w internecie na zagranicznych stronach??
    > Przecież to się niczym nie różni od debetówki, którą już mam.

    Pewnie tez bys wyszczerzyl galy i robil rownie kretynska mine, gdybys
    zobaczyl debetowke, ktora mozna placic w necie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-08-23 15:34:56
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "wk" <b...@p...onet.ABCpl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (doladowywanej).
    > Nie pamietam ale VC jest wydawana od jakiejstam kwoty dochodu/kredytu i Ty

    Żeby płacić w internecie nie musi to być karta wypukła ani nie musi to być
    Visa Classic.
    Przykład: Visa Electron standardowa wydawana do konta Inteligo ---> można
    płacić w internecie.
    Visa Classic (płaska, debetowa) wydawana do konta w MultiBanku

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2005-08-23 15:59:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Visa Classic (płaska, debetowa) wydawana do konta w MultiBanku

    Płaska, tak?

  • 8. Data: 2005-08-23 16:03:39
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisał w wiadomości news:defh4g$auh$1@news.elsat.net.pl...

    > Płaska, tak?

    Niezazbyt.

    marekz

  • 9. Data: 2005-08-23 17:15:07
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    > wiadomości news:defh4g$auh$1@news.elsat.net.pl...

    > Niezazbyt.

    Sorki powinno być napisane tylko debetowa :) Płaska jest VE Inteligo

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 10. Data: 2005-08-23 17:15:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemek <c...@p...pf.pl> wrote:

    > Visa Classic (płaska, debetowa) wydawana do konta w MultiBanku

    Aha. Płaska mówisz? Znaczy sprasowałeś ją żelazkiem, że się stała
    nagle płaska? :)

    --
    Przemysław Maciuszko