  • Data: 2003-07-29 05:58:29
    Temat: Re: karta kredytowa mBank - smiech!!!?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jul 2003 14:46:01 +0200, Rafal Gaweda <r...@r...com>
    wrote:

    >Wejdz na forum mbanku i znajdz adresy e-mail jakichs intranetow, napisz do nich
    >maila z nr wniosku, cala historie moze pomoga.
    >Polecam : w...@m...pl - "zalatwil" moja sprawe po prawie 6
    >tygodniach zastoju w 1 dzien i juz w 63 dni od zlozenia wniosku mialem karte w
    >rece.

    ech, to sympatycznie znać kogoś, kto 'załatwi' Ci kartę, ale to chyba
    nie powinno tak wyglądać? W mojej umowie były jakieś drobne błędy,
    poszła do poprawy miesiąc temu i tyle ją widziałem:) Zainterweniować w
    mBanku NIE MOGĘ! Za każdym razem dają mi tylko numer do regionalnego
    koordynatora, który obiecuje że oddzwoni :)