  • 21. Data: 2004-12-07 22:27:13
    Temat: Re: jaki ror dla rolnika?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzys <k...@p...a_to_skasuj.pl> wrote:
    > bo jesli tak dalej pojdzie to niedlugo w ofercie bedziemy mieli konta
    > specjalnie dla:
    > - nauczycieli
    > - kierowcow
    > - gornikow
    > - tumaczy
    > - i babci klozetowych
    > i tez niczym sie nie beda roznic
    > chyba ze chodzi o grubosc folderu uslug banku
    > wtedy rozumiem :)

    No ale tak juz dawno przeciez jest :)
    Konta roznia sie najwyzej warunkami cenowymi/zakresem uslug dodanych. I
    niczym wiecej. No bo jak sobie wyobrazasz.
    To rynek masowy - i po prostu banki stwarzaja pozory, ze dabaja o Ciebie.
    Typu zobacz na karty kredytowe BPH - przeciez tam wszystkie sa takie same
    warunki (no chyba ze chodzi o jakies prestizowe lub elektronki) - tylko
    rozni sie obrazek na niej. Pozostale kwestie to drobnostki. No ale masz
    karte - dla absolwentow takiej uczelni, karte dla Kawalerow Maltanskich
    itp, itd ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 22. Data: 2004-12-07 22:29:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-07 23:22, kiedy Krzys napisał(a) co
    następuje:
    > no ja nie wiem czym :)
    > ale skoro niczym to niech sie nazywa konto dla prowadzacych dzialalnosc tak
    > po prostu
    > a nie KONTO DLA ROLNIKOW :)
    > bo jesli tak dalej pojdzie to niedlugo w ofercie bedziemy mieli konta
    > specjalnie dla:
    > - nauczycieli
    > - kierowcow
    > - gornikow
    > - tumaczy
    > - i babci klozetowych
    > i tez niczym sie nie beda roznic
    > chyba ze chodzi o grubosc folderu uslug banku
> [...]

    Dla nauczycieli to chyba citi zakładało. Może być, że nie dla
    wszystkich, jeno dla akademickich. Ale szczegółów nie pamiętam.
    Żona mi mówiła (choć w innym sektorze robi), że to się nazywa marketing,
    czy cóś a la w podobie...
    W naszym kraju wielu ludzi czuje się tak wyalienowanych, że jest im miło
    jak ktoś się ich surowym bytem i ciężką dolą zainteresuje. Easy country.

    PS Odpisuj pod postem cudzym, bo się bajzel robi od tego.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 23. Data: 2004-12-07 22:33:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-07 23:27, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Typu zobacz na karty kredytowe BPH - przeciez tam wszystkie sa
    > takie same warunki (no chyba ze chodzi o jakies prestizowe lub
    > elektronki)

    E, nie :) Akurat Premium Club, Galeria Mokotów i Maltańska się różnia
    od pozostałych ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2004-12-07 22:39:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-07 23:27, kiedy Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał(a) co następuje:
    Pozostale kwestie to
    > drobnostki. No ale masz karte - dla absolwentow takiej uczelni, karte
    > dla Kawalerow Maltanskich itp, itd ;)

    IMHO karta "Maltańska" jest affinity, a nie "dla". Dla 50 osób raczej
    nie byłoby sensu takowej wydawać (mniej więcej tyluż Kawalerów i Dam
    Zakonu na stałe mieszka w Polsce)

  • 25. Data: 2004-12-07 23:15:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czym sie to konto ma poza wartoscia dodana w postaci powiedzmy jakis
    > preferencyjnych warunkow roznic?

    Michał, Ty i nie wiesz?;-P
    A choćby extra formatką do KRUS, oprócz a może
    i zamiast tej do ZUS, dla 'czystej krwi' rolników.

  • 26. Data: 2004-12-07 23:26:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Michał, Ty i nie wiesz?;-P
    > A choćby extra formatką do KRUS, oprócz a może
    > i zamiast tej do ZUS, dla 'czystej krwi' rolników.

    A to juz mowisz o bardziej zaawansowancyh funkcjach dotyczacych bankowosci
    elektronicznej.
    Czystej krwi rolnikow - to teraz nie bedzie - bo musza placic ZUS - wiec
    problem odpada.
    A prawdziwi to raczej z internetu nie korzystaja. A nawet jesli - to nie
    wiem czy by sie to jakiemus bankowi oplacalo wdrazac, ale kto wie? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 27. Data: 2004-12-08 07:42:20
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 23:22:40 +0100, Krzys napisał(a)
    w <news:cp5afe$j2d$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > po prostu
    > a nie KONTO DLA ROLNIKOW :)
    > bo jesli tak dalej pojdzie to niedlugo w ofercie bedziemy mieli konta

    A ja sobie tak myślę, że fajnie by było, żeby się różniły. Bo na razie
    banki chyba nie za bardzo rozumieją, na czym polega specyfika pracy
    niektórych zawodach.

    Np. tłumacz raczej nie przedstawi umowy o pracę, a wiele umów o dzieło
    na drobne kwoty. Potem dochodzi do takich paranoi, że przy łącznych
    dochodach ok. 7000 PLN / m-c przez ok. rok bank nie przyzna kredtu
    odnawialnego 1000 PLN. Bo nie ma umowy o pracę albo innej na okres iluś
    tam miesięcy. Albo, że w dochodach uwzględnia tylko wpływy na ROR a nie
    na konta walutowe (dochody z zagranicy).

    Babcia klozetowa powinna mieć możliwość darmowych wpłat gotówkowy
    ch w bilonie. W przypadku nauczyciela - sprawnie działające i darmowe
    wpłaty gotówkowe w bankomacie. W obu grupach: przy przyznawaniu kredytów
    traktowanie wpłat gotówowych podobnie jak udokumentowanych dochodów.

    Kierowca - darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów. Podobnie rolnik -
    tu dodatkowo darmowe karty dla rodziny - żeby nie musiał sam jeździć do
    najbliższego bankomatu.

    To wszystko dotyczy oczywiście kont prywatnych.

    Krzysztof

  • 28. Data: 2004-12-08 07:58:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl> wrote:
    > To wszystko dotyczy oczywiście kont prywatnych.

    Wyobraz sobie ze mamy powiedzmy 20 liczacych sie bankow - i kazdy mialby
    robic specjalne konto dla malej grupy zawodowej, to pracownicy za chwile
    nie lapaliby sie w niczym.
    Tak jak jest - jest w miare ok. Reszta to jest usluga - i nie trzeba
    specjalnego konta, zeby przyjmowac bilon, wydac karty doatkowe itp. To
    mozna zaoferowac w kazdej chwili - jesli jest sie na tyle elastycznym.

    Zadbaj o swoje pieniądze!