  • 11. Data: 2004-12-07 18:08:14
    Temat: Re: jaki ror dla rolnika?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > bo jest duza konkurencja z BS, a siec placowekk w malych miasteczkach
    > jest raczej taka sobie.
    >
    > No i przeciez kasa przyjdzie z UE - wiec warto zanecic takowych
    > klientow - tak jak studentow zreszta ;)

    Niby masz rację, ale ja bym chętnie całą "Wspólną Politykę Rolną" wysadziła
    :-))) No do cholery -dopłaty, preferencje itp. - a rynek to co :-) ? Taki
    jeden z drugim mysli, że jak się nakopie (górnik) albo nasieje (rolnik), to
    juz wszystko :-) Jak nie znajdzie klienta, to co mnie obchodzi, co on nasiał
    albo wykopał?

  • 12. Data: 2004-12-07 18:51:23
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > juz wszystko :-) Jak nie znajdzie klienta, to co mnie obchodzi, co on nasiał

    Ja dopóki jestem rolnikiem to jestem za dopłatami, w tym roku za mój 1 ha
    dostanę 100 Euro :-) (będzie procentowało na eKoncie 2% every year)
    Ale punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia :-)

  • 13. Data: 2004-12-07 19:18:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 7 Dec 2004 18:51:23 +0000 (UTC), "Darek"
    <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Ja dopóki jestem rolnikiem to jestem za dopłatami, w tym roku za mój 1 ha
    >dostanę 100 Euro :-) (będzie procentowało na eKoncie 2% every year)
    >Ale punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia :-)

    i placisz KRUS zamiast ZUS? :)

    G.

  • 14. Data: 2004-12-07 19:29:48
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    > i placisz KRUS zamiast ZUS? :)

    Na szczęście już nie płacę KRUS, bo jam rolnik pracowity i teraz ZUS
    pracodawca za mnie płaci, ale płaciłem KRUS przez lat kilka niestety.
    Płacenie KRUS to tak jak korzystanie z usług PKP, do obydwu tych firm państwo
    dopłaca a wbrew pozorom ich usługi dla obywateli tanie nie są.

  • 15. Data: 2004-12-07 19:52:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > year)
    > Ale punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia :-)

    I oczywiście uważasz, że to normalne dostawać kasę za "manie" ziemi? Ech...

  • 16. Data: 2004-12-07 19:54:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    państwo
    > dopłaca a wbrew pozorom ich usługi dla obywateli tanie nie są.

    Taaa, ciekawe co powiesz jak Ci przyjdzie samemu ZUS płacić
    circa 3x więcej niż KRUS i nie co kwartał tylko co miesiąc...

  • 17. Data: 2004-12-07 20:03:49
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > I oczywiście uważasz, że to normalne dostawać kasę za "manie" ziemi? Ech...

    Jeśli dają, to grzechem by było nie wziąć.
    Matka Unia by się pogniewała ;-)
    A za normalne to nie uważam, tak jak za normalną nie uważam całą politykę
    gospodarczą socjalistycznego (s)tworu o nazwie UE

  • 18. Data: 2004-12-07 22:16:23
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    ale sie dyskusja rozwinela ;)
    nie chodzi mi o to zeby doplacali ale jesli bank tworzy taki produkt jak
    konto dla rolnikow
    to powinno sie ono czyms roznic
    a de facto jest to normalne konto z tym ze nazywa sie dla rolnikow :)
    troche bez sensu jak dla mnie i troche moze w blad co mniej obeznanych
    rolnikow wprowadzic
    ale to tylko takie moje skromne mysli :)
    pozdrawiam
    krzysztof

  • 19. Data: 2004-12-07 22:18:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzys <k...@p...a_to_skasuj.pl> wrote:
    > troche bez sensu jak dla mnie i troche moze w blad co mniej obeznanych
    > rolnikow wprowadzic
    > ale to tylko takie moje skromne mysli :)

    No ale jak bez sensu?
    Czym sie to konto ma poza wartoscia dodana w postaci powiedzmy jakis
    preferencyjnych warunkow roznic?
    Przeciez z samego faktu, zes rolnik ci nie doplaca.
    chyba ze masz na mysli - zaloz u nas konto, a nasienie buchaja rozplodowego
    dostaniesz gratis? ;D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 20. Data: 2004-12-07 22:22:40
    Od: "Krzys" <k...@p...a_to_skasuj.pl>

    no ja nie wiem czym :)
    ale skoro niczym to niech sie nazywa konto dla prowadzacych dzialalnosc tak
    po prostu
    a nie KONTO DLA ROLNIKOW :)
    bo jesli tak dalej pojdzie to niedlugo w ofercie bedziemy mieli konta
    specjalnie dla:
    - nauczycieli
    - kierowcow
    - gornikow
    - tumaczy
    - i babci klozetowych
    i tez niczym sie nie beda roznic
    chyba ze chodzi o grubosc folderu uslug banku
    wtedy rozumiem :)