  • 11. Data: 2005-06-08 09:12:32
    Temat: Re: jaki największy kredyt może przyznać bank osobie fizycznej ?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 6/6/2005 11:17 PM, Marcin Nowakowski wrote:

    > I w miarę normalną nieruchomość :) poza tym, banki detaliczne niechętnie
    > kredytują nieruchomości komercyjne.

    Jest w Polsce bank, który za poręczyciela kredytu w kwocie ok. 10 mln zł
    (nowych) zaakceptował osobę, która nie ma żadnych zabezpieczeń - jedyne,
    co ma to wynagrodzenie poselskie. (nieco powyżej 100k /rok)
    Powyższą informację wygenerowałem na postawie powszechnie dostępnych
    oswiadczeń posłów na stronie sejmowej.

    BTW - z oświadczenia tej osoby wynika, że w ciągu roku nie zamieniła na
    aktywa/darowała/inne ok. miliona złotych (a miała i nie ma) - chciałbym
    poznać restarację, w której zażywa rozkoszy podniebienia - bo przy
    takiej skali wydatków z pewnością nie jest to sejmowa jadłodajnia.

    Niestety nazwa banku nie jest mi znana - w przeciwieństwie do osoby,
    która tym poręczycielem jest. Za nazwę tego banku zapłacę chętnie,
    powiedzmy 300 zł :-)

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 12. Data: 2005-06-08 09:15:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-08 11:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Catbert, gdy pisał(a):

> [...]
    > poznać restarację, w której zażywa rozkoszy podniebienia - bo przy
    > takiej skali wydatków z pewnością nie jest to sejmowa jadłodajnia.

    Sejmowa jadłodajnia to filia Wierzynka. Kuchnia nie najlepsza, ale za to
    droga.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****