  • Data: 2002-02-21 13:25:53
    Temat: Re: jaki fundusz emerytalny
    Od: "Artur O." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a52fnd$1fn$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A zadałeś sobie trud oszacowanie ile w Twojej przyszłej emeryturze będzie
    > składnikiem każdego "filaru" ????
    > Bo dla mnie II filar jest śmieszną kwotą na "otarcie łez" i zamydlenie
    oczu
    > Ile sobie odłożę "do skarpety" na starość tyle będę miał
    > Z ZUS-u dostanę na "miskę zupy dziennie"
    > Z OFE na "kartofle bez wkładki"

    Niestety ( w polskich warunkach) wada II filaru jest stopien legalnosci
    Twoich zarobkow.
    A zatem jaka czesc Twoich zarobkow jest zgloszona do ZUSu a jaka jest
    "kopertowa".

    Ja jestem w tej komfortowej sytuacji ze 100 % pensji jest opodatkowana
    zgodnie z obowiazujacymi przepisami i konto w NN jest po 3ch latach
    istnienia III filaru w granicach 10 tys. zl
    To dobrze rokuje na przyszlosc.

    AO