  • Data: 2002-02-25 07:50:46
    Temat: Re: jaki fundusz emerytalny
    Od: "Jaszyn" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    inkoguto napisał(a) w wiadomości: ...
    >No cóż.... Jeśli 3 filar ty WYŁĄCZNIE PPE, to ustawodawcy jest mi po prostu
    >żal.....
    >Na inny komentarz (o PPE), niż , że to wielkie nieporozumienie, się nie
    >wysilę, bo nie warto..:-(

    Taaa... masz rację. to, że tylko PPE jest wspierane w jakiś minimalny sposób
    przez ustawodawstwo, to jedna wielka pomyłka, niestety. W mojej magisterce
    dość szeroko omówiłem przydatność PRogramów Emerytalnych w rozumieniu
    ustawy, no i nie nasunęły mi się jakieś pozytywne wnioski, raczej jeden, że
    za parędziesiąt lat będziemy mieli grupe ludzi z w miarę normalnymi
    emeryturami (to ci, co mieli "szczęście" być w PPE) i tych, co emerytury
    będą mieli znacznie niższe od ostatnich zarobków (bez PPE czy innej formy
    oszczędzania w szeroko rozumianym 3 filarze). Podobna sytuacja była kiedyś w
    Wielkiej Brytanii...
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz_ | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |