  • 1. Data: 2004-03-01 20:01:56
    Temat: jaki bank?? proszę pomóżcie!
    Od: "Ann" <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję banku, w którym mogłabym założyć konto gospodarcze z możliwie
    najniższymi opłatami za przelewy, a najlepiej z przelewami za free. Sedno mojej
    działalności tkwić będzie właśnie w wykonywaniu dużej ilości przelewów na różne
    rachunki (chcę prowadzić niezależny punkt kasowy przyjmujący wpłaty za rachunki)
    dlatego jest to dla mnie takie ważne. Podobno VWbank ma taką ofertę, ale nie
    wiem czy się na niego zdecydować. Z drugiej strony czy jeszcze jakiś inny bank
    oferuje taką ofertę?? Podpowiedzcie mi jakrozwiązać ten problem.
    Zgóry dziękuję i pozdrawiam
    Ann

  • 2. Data: 2004-03-01 21:44:54
    Temat: Re: jaki bank?? proszę pomóżcie!
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Ann wrote:

> [...]
    > wiem czy się na niego zdecydować. Z drugiej strony czy jeszcze jakiś inny bank
    > oferuje taką ofertę?? Podpowiedzcie mi jakrozwiązać ten problem.

    VB jest ok ale ich interfejs przedpotopowy. Zreszta zagrozenie jest
    takie ze przy takiej fali "uchodzcow" system bedzie sie sypal. Juz teraz
    dodzwonienie na infolinie wymaga sporego samozaparcia. IMO przy tego
    typu dzialalnosci raczej nie mozesz sobie pozwolic ze jakies przelewy
    pojda na nastepny dzien - natomiast toporne wykonanie moze byc istotne
    przy wypelnianiu setek przelewow. Chyba lepiej byloby uderzyc w platny
    bank ale z pakietami np. BPH. Tam chyba jest pakiet Active gdzie
    wszystkie przelewy krajowe za friko i pakiet Fx gdze zagraniczne friko
    (czy jakos tak). Interfejs w BPH chyba wyglada calkie przyzwicie i
    ergonomicznie. Natomiast co do stabilnosci to popytaj innych bo ja
    rzadko korzystalem.

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-03-01 21:59:18
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Ann" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bank
    > oferuje taką ofertę?? Podpowiedzcie mi jakrozwiązać ten problem.

    vw jest najtanszy, ale bardzo chory w obsludze, o czym ostatnio glosno na
    grupie
    dla DG ma co najmniej kiepskie wyciagi, z tego powodu moja DG miala tam
    konto rowne 44 dni :-) czyli do czasu otrzymania wyciagu z ciagiem nic nie
    znaczacych tajnych kodow - oraz zobaczenia, ze na wyciagu nie ma pelnej
    nazwy dg - jedynie jakis dziwny skrot - nie wiadomo czyj (bo moj na pewno
    nie) bo ponoc tylko tyle siem zmiesilo w ichniej formatce- ale jakis czas
    temu pojawila sie calkiem znosna opcja mozliwosci wydruku kazdej operacji
    wychodzacej (nie wiem czemu nie mozna przychodzacej) - wiec byc moze ci to
    wystarczy
    po prostu zaloz i pobaw sie - koszt bedzie tej zabawy niewielki - token -
    choc nie wiem ile on teraz kosztuje
    maja demo na stronie - mozesz sie pobawic nim przed ostateczna decyzja, ale
    mysle ze ci to konto wystarczy (bo chyba szukasz konta oszczednego)