    From: sebol <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank?? proszę pomóżcie!
    Date: Mon, 01 Mar 2004 22:44:54 +0100
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Ann wrote:

    > Poszukuję banku, w którym mogłabym założyć konto gospodarcze z możliwie
    > najniższymi opłatami za przelewy, a najlepiej z przelewami za free. Sedno mojej
    > działalności tkwić będzie właśnie w wykonywaniu dużej ilości przelewów na różne
    > rachunki (chcę prowadzić niezależny punkt kasowy przyjmujący wpłaty za rachunki)
    > dlatego jest to dla mnie takie ważne. Podobno VWbank ma taką ofertę, ale nie
    > wiem czy się na niego zdecydować. Z drugiej strony czy jeszcze jakiś inny bank
    > oferuje taką ofertę?? Podpowiedzcie mi jakrozwiązać ten problem.

    VB jest ok ale ich interfejs przedpotopowy. Zreszta zagrozenie jest
    takie ze przy takiej fali "uchodzcow" system bedzie sie sypal. Juz teraz
    dodzwonienie na infolinie wymaga sporego samozaparcia. IMO przy tego
    typu dzialalnosci raczej nie mozesz sobie pozwolic ze jakies przelewy
    pojda na nastepny dzien - natomiast toporne wykonanie moze byc istotne
    przy wypelnianiu setek przelewow. Chyba lepiej byloby uderzyc w platny
    bank ale z pakietami np. BPH. Tam chyba jest pakiet Active gdzie
    wszystkie przelewy krajowe za friko i pakiet Fx gdze zagraniczne friko
    (czy jakos tak). Interfejs w BPH chyba wyglada calkie przyzwicie i
    ergonomicznie. Natomiast co do stabilnosci to popytaj innych bo ja
    rzadko korzystalem.

    --
    l...@s...pl