  • 1. Data: 2004-03-01 18:50:20
    Temat: Ogromna i rekordowa strata KB !!!
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Grupa Kredyt Banku poniosła w czwartym kwartale 2003 roku 1,24 miliarda złotych
    straty wobec 193 milionów straty rok wcześniej, głównie za sprawą wysokich
    rezerw na złe kredyty.

    Cały miniony rok bank zamknął rekordową stratą netto w wysokości 1,57 miliarda
    złotych !!!

    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=4965
    733
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1044992&type_id=1&order=time
    http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=524753

    Ps. hehe, teraz już wiem dlaczego tak zwlekali z ogłoszeniem wyników; normalnie
    piękne ;)
    PPs. wiem, że już było, ale nie mogłem sobie podarować tej przyjemności ;)

  • 2. Data: 2004-03-01 19:30:23
    Temat: Re: Ogromna i rekordowa strata KB !!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Ps. hehe, teraz już wiem dlaczego tak zwlekali z ogłoszeniem wyników;
    > normalnie piękne ;)

    Nie zwlekali - oglosilni zgodnie z "rozkladem" ogloszonym rowno (no prawie)
    rok temu.

  • 3. Data: 2004-03-01 19:44:47
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Nie zwlekali - oglosilni zgodnie z "rozkladem" ogloszonym rowno (no prawie)
    > rok temu.

    Ale mnie chodziło o godzinę ogłoszenia wyników.

    "Akcje banku w poniedziałek kosztowały na zamknięciu 8,0 złotych, czyli
    tyle samo co w piątek."

    Hehe, nie zmienił się do dopiero teraz podali wyniki. Zobaczymy co będzie
    jutro... ;)

    --
    Witek

  • 4. Data: 2004-03-01 21:07:36
    Od: t...@p...onet.pl

    > PPs. wiem, że już było, ale nie mogłem sobie podarować tej przyjemności ;)

    Mam nadzieje, że jeżeli inny bank będzie miał też duże straty (w przyszłości),
    to nie będziesz mógł sobie podarować tej przyjemności.
    Tensor1

  • 5. Data: 2004-03-01 21:29:40
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > Mam nadzieje, że jeżeli inny bank będzie miał też duże straty (w przyszłości),
    > to nie będziesz mógł sobie podarować tej przyjemności.
    > Tensor1

    Hehe, chciałem zobaczyc jaka będzie Twoja reakcja ..... i osób monitorujących
    listę ;-))) Nie zauważyłem że już odpowiedziałeś w innym wątku. Eeee nie
    przejmuj się ;)

    --
    W.

    Ps. chyba jednak pierdyknie... ten Przekręt-bank ;-)))

  • 6. Data: 2004-03-02 15:20:28
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

> [...]
    > tyle samo co w piątek."
    >
    > Hehe, nie zmienił się do dopiero teraz podali wyniki. Zobaczymy co będzie

    Spółki giełdowe podają wyniki przed lub po sesji giełdowej.
    KB podaje komunikaty po sesji ! Tak samo bylo gdy ogłosili w listopadzie
    rezerwy.
    Akcji poszły dzisiaj o 9% do góry. Rynek już w listopadzie zareagował na
    rezerwy.

    Pozdrowinia

    PrzemB