    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank?? proszę pomóżcie!
    Date: Mon, 1 Mar 2004 22:59:18 +0100

    Użytkownik "Ann" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dlatego jest to dla mnie takie ważne. Podobno VWbank ma taką ofertę, ale
    nie
    > wiem czy się na niego zdecydować. Z drugiej strony czy jeszcze jakiś inny
    bank
    > oferuje taką ofertę?? Podpowiedzcie mi jakrozwiązać ten problem.

    vw jest najtanszy, ale bardzo chory w obsludze, o czym ostatnio glosno na
    grupie
    dla DG ma co najmniej kiepskie wyciagi, z tego powodu moja DG miala tam
    konto rowne 44 dni :-) czyli do czasu otrzymania wyciagu z ciagiem nic nie
    znaczacych tajnych kodow - oraz zobaczenia, ze na wyciagu nie ma pelnej
    nazwy dg - jedynie jakis dziwny skrot - nie wiadomo czyj (bo moj na pewno
    nie) bo ponoc tylko tyle siem zmiesilo w ichniej formatce- ale jakis czas
    temu pojawila sie calkiem znosna opcja mozliwosci wydruku kazdej operacji
    wychodzacej (nie wiem czemu nie mozna przychodzacej) - wiec byc moze ci to
    wystarczy
    po prostu zaloz i pobaw sie - koszt bedzie tej zabawy niewielki - token -
    choc nie wiem ile on teraz kosztuje
    maja demo na stronie - mozesz sie pobawic nim przed ostateczna decyzja, ale
    mysle ze ci to konto wystarczy (bo chyba szukasz konta oszczednego)