  • 1. Data: 2004-03-01 16:53:02
    Temat: LUKAS e-Bank leży (znowu???)
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    U mnie już od rana leży - błąd systemowy -102. Tylko górna ramka się
    wyświetla.
    Napisałem mejla do nich po 14-tej i dostałem odpowiedź:
    "W chwili obecnej mogą występować przejściowe problemy w korzystaniu
    z serwisu LUKAS e-Bank. Za wszelkie trudności serdecznie przepraszamy.
    Jednocześnie przypominamy, że wszelkie transakcje na rachunku mogą być
    również dokonywane za pośrednictwem LUKASLinii 0801 33 00 00
    lub (071) 35 49 009 (posiadając telekod).

    Z poważaniem,
    Agata Kozłowska
    LUKAS Bank"

    Przejściowe problemy, sra ta ta ta.
    No super, kurde właśnie na rachunku za komórę mam 26 zł w plecy za
    połączenia z 0801330000 (telefon w Idei mam niestety i taryfikują go jak
    normalne połączenie)

    Kurde!

  • 2. Data: 2004-03-01 17:19:06
    Temat: Re: LUKAS e-Bank leży (znowu???)
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    seventy-nine wrote:

> [...]
    > również dokonywane za pośrednictwem LUKASLinii 0801 33 00 00
    > lub (071) 35 49 009 (posiadając telekod).

    Juz drugi na dwa razy raz kiedy naprawde potrzebuje skorzystac z uslug
    tego banku to nie moge. W moim przypadku daje to 100% niesprawnosci.
    Chyba bede musial zmienic bank.

    Mroziu

  • 3. Data: 2004-03-01 18:17:28
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-01 18:19, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Mroziu wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Chyba bede musial zmienic bank.

    Zmień ...

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-03-01 18:42:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 1 Mar 2004 17:53:02 +0100, "seventy-nine"
    <s...@b...onz> wrote:

    >U mnie już od rana leży - błąd systemowy -102. Tylko górna ramka się

    ja mam -123
    Ciekawe do minus-ilu dojdzie? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-03-01 19:08:12
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Stasio Podróżnik na L4 wrote:

    > Zmień ...

    To co polececie?

    Oplata za prowadzenie moze byc przy malym osadzie. Przy wiekszym powinno
    byc za darmo, oczywicie darmowe przelewy, dostep przez internet, konto
    portmonetka dla mBanku.

    Myslalem nad Multi ale tam 5zl miesiecznie bez rabatow dla klientow z
    duzym osadem mi sie nie podoba.

    Mroziu

  • 6. Data: 2004-03-01 19:48:27
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2004 20:08:12 +0100,
    osoba podpisana: Mroziu <m...@h...pl>
    napisała:

> [...]
    > portmonetka dla mBanku.
    >
    > Myslalem nad Multi ale tam 5zl miesiecznie bez rabatow dla klientow z
    A po co ci karta z multi ? Nie lepiej konto w Multi + ekonto z kartą do
    euronetu w mBanku ?

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 7. Data: 2004-03-01 20:07:51
    Od: "bestuser" <bestuser@USUN_TO.wp.pl>

    > ja mam -123
    > Ciekawe do minus-ilu dojdzie? :-)

    ja mam tylko -121.
    Czuje sie poszkodowany ;)
    --
    Witek

  • 8. Data: 2004-03-01 20:21:02
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "seventy-nine" <s...@b...onz> napisał
    w wiadomości news:c1vpov$dl3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > U mnie już od rana leży - błąd systemowy -102. Tylko górna ramka się
    > wyświetla.

    U mnie to samo!!! Na dodatek nie mogłem dzisiaj wybrać kapuchy z bankomatu
    EURONET - Wyrzucał info, że nie może się połączyć z serwerem.

  • 9. Data: 2004-03-01 20:35:42
    Od: "seventy-nine" <s...@b...onz>

    Cały czas dupa z e-Bankiem, już miałem -102, -121, -123. Jest już prawie
    22-ga.

    Może ktoś ma wujka prezesa? Trzeba z tym skończyć.

    Co się stanie z moimi 2 miliardami??? Zbieram na odrzutowiec ...

    Całuję wszystkich! Zwłaszcza Podróżnika z Przemyśla (pamiętam go z
    poprzedniej awarii Lukasa, he he).

  • 10. Data: 2004-03-01 20:35:56
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "bestuser" <bestuser@USUN_TO.wp.pl> napisał w wiadomości

    > ja mam tylko -121.
    > Czuje sie poszkodowany ;)

    O, też mam ten błąd. :-)

    A myślałem, że jakiś wyjątkowy jestem. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info