  • 1. Data: 2002-04-10 01:42:36
    Temat: jaki bank?
    Od: "robson" <r...@b...wroc.pl>

    witam
    Mam problem z wyborem. Posiadam Spolke z o.o
    . i szukam banku w ktorym moglbym otworzyc
    rachunek.Zalezy mi na latwym dostepie do srodkow,
    solidnosci i niskich kosztow za prowadzenie,przelewy itp
    Dostep do konta bede mialy 3 osoby.
    Moze macie juz konta w takich bankach jestescie zadowoleni
    i mozecie cos polecic.
    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2002-04-11 10:22:20
    Temat: Re: jaki bank?
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dostep do konta bede mialy 3 osoby.
    > Moze macie juz konta w takich bankach jestescie zadowoleni

    Jeżeli chcesz solidność to musisz ponieść jakieś koszty ale całkiem wysokie
    oprocentowanie lecz 1 zł za przelewy a do zusu 3
    ale wiele innych interesujących opcji zobaczysz na www.marcib.republika.pl

  • 3. Data: 2002-04-11 14:34:15
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "robson" <r...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem z wyborem. Posiadam Spolke z o.o

    A jakie banki masz "po drodze" ??
    Nie nastawiaj się na jakiś super rarytas, bo takiego nie ma

    Zakładając, że generujesz dochody i masz obroty to każdy bank klasyczny jest
    tak samo dobry.
    Dla sp.z o.o. "stricte" wirtualne są niedostępne.

  • 4. Data: 2002-04-11 16:37:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Ja osobiscie korzystam z BRE Banku - normalnie 140zl/mc ale mozna sporo
    wynegocjowac... Bardzo wygodne przelewy zagraniczne - jak ktos korzysta.
    Przelewy krajowe 1,5zl. Potwierdzenia przelewow wysylaja pod wskazany numer
    faksu. Bardzo symatyczny dostep przez net - interBRESOK z tokenem -
    wykorzystywany przy logowaniu i autoryzowaniu przelewow. Bardzo bezpieczny.
    Dobra poczta wewnetrzna i sporo innych uslug. Karty VISA i EC/MC. Mozna
    zamowic wysylke wyciagow i nie trzeba sie wogole fatygowac do banku.
    Ps. Jest wlasnie nowa strona BRE www.brebank.com.pl gdzie wreszcie jest TOiP
    :-)

    Dosyc sensowny jest BZWBK za chyba 30zl/m-c.
    Kredyt Bank 40zl/mc - nie polecam.
    Pozniej z tych drozszych to: Bank Handlowy 60zl/mc Troche ukrytych oplat.
    Niemniej jednak oferta baaaaaaardzo szeroka.
    Innych nie znam z praktyki.
    pzd

  • 5. Data: 2002-04-11 21:41:21
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    inkoguto wrote:

    > Dla sp.z o.o. "stricte" wirtualne są niedostępne.

    Telepekao24.pl jest dostępne. Jak kto ma małe potrzeby to wystarczy.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-04-12 06:47:43
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Telepekao24.pl jest dostępne. Jak kto ma małe potrzeby to wystarczy.

    Ale to nie jest bank TYLKO internetowy. :-))

  • 7. Data: 2002-04-12 09:06:52
    Od: "Piotr Sobiesiak" <s...@2...pl>

    najtańszy jest Millennium 5 zł na miesiąc, ale przelewy po 4 zł i żadnych
    bajerów, ale dużo oddziałow.

  • 8. Data: 2002-04-14 14:19:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Apr 2002 12:22:20 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeżeli chcesz solidność to musisz ponieść jakieś koszty ale całkiem wysokie
    >oprocentowanie lecz 1 zł za przelewy a do zusu 3
    >ale wiele innych interesujących opcji zobaczysz na www.marcib.republika.pl

    Taa jasne, Inteligo akurat obsluguje spolki z o.o.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-04-15 01:10:10
    Od: "robson" <r...@b...wroc.pl>

> [...]
    > Dostep do konta bede mialy 3 osoby.
    > Moze macie juz konta w takich bankach jestescie zadowoleni

    pozdr
    R.