  • 1. Data: 2002-04-09 18:08:16
    Temat: Konkurs Bankiera - dostaliscie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zapraszamy na CHAT ze Sponsorem Nagród w konkursie "Życiowy Plan" !

    Środa, 10 kwietnia, 12.00

    Porozmawiaj ! Zapytaj ! Nie przegap okazji !

    Już od środy 10 kwietnia rusza też konkurs "Jaki to bank ?"
    Zagłosuj i wygraj 1 504 zł !
    Zgadnij jaki bank tworzy swój produkt we współpracy z klientami ?

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/index.html

    -------------
    List został wysłany za zgodą uczestników konkursu "Życiowy Plan".
    -------------

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-09 23:36:06
    Temat: Re: Konkurs Bankiera - dostaliscie?
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    dostalismy spam a i owszem. Jak ktos bedzie na tym chacie niech zapisuje
    jakies notatki. O tej godzinie nie bede mogl uczestniczyc - i tak by sie nie
    dalo. Jeszcze na chaty bede w firmie pozwalal, heh.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-04-10 06:24:26
    Od: <m...@p...onet.pl>

    -------------

    > --
    >
    > ------
    > Amra the Freelancer
    > www.amra.pl

    No i fajnie, wiemy zatem dwie rzeczy:
    1. wyjaśniło się że tajemniczym reformatorem jest bank, a nie jakiś tam system
    argentyński - pamiętam, że pojawiały się takie obawy,
    2. no i nagroda jest całkiem pokaźna (więcej niż myślałem)- bardzo się cieszę,
    w końcu trochę grosza się przyda.
    A swoją drogą cwanie to pomyśleli.

  • 4. Data: 2002-04-10 06:52:30
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Albo wymagam już konsultacji z okulista albo .. nie ma tej ankiety na
    stronie ...:-(( Gdzie ona jest ? Pomóżcie ...please ... No chyba nie muszę
    drugi raz wypełniać formularza ... bo mi się nie chce ! Tyle pisania drugi
    raz ???

  • 5. Data: 2002-04-10 08:21:03
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > drugi raz wypełniać formularza ... bo mi się nie chce ! Tyle pisania drugi

    Rzeczywiście ankietki jeszcze na stronie bankiera nie ma - chtba się nie
    wycofali? Wydaje mi się że ma to być inna ankieta, ale już nie tak rozbudowana.
    Mówili, że chat z przedstawicielem sponsora będzie o 12.00, więc może wtedy
    pojawi się jakiś formularz.