  • 1. Data: 2005-03-14 18:06:23
    Temat: jaka kwota przelewu jest rejestrowana przez banki?
    Od: "b" <b@(.).pl>

    Chodzi mi o to kiedy przelewamy jakas wiekszą sumę pieniędzy kwota ta jest
    dodatkowa rejestrowana.Jaka to jest kwota.Z góry dzieki za odpowiedź.
    pzdr Ben

  • 2. Data: 2005-03-14 19:32:07
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "b" <b@(.).pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o to kiedy przelewamy jakas wiekszą sumę pieniędzy kwota ta jest
    > dodatkowa rejestrowana.Jaka to jest kwota.Z góry dzieki za odpowiedź.

    Każdy Bank w wewnętrznym regulaminie ustawia sobie inną.
    A kwota wymuszana przez ustawę to CHYBA 20 tyx Euro

  • 3. Data: 2005-03-15 06:34:52
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Chodzi mi o to kiedy przelewamy jakas wiekszą sumę pieniędzy kwota ta jest
    > dodatkowa rejestrowana.Jaka to jest kwota.Z góry dzieki za odpowiedź.
    > pzdr Ben

    15 tys EUR

    Darek

  • 4. Data: 2005-03-15 06:48:08
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 19:06:23 +0100,
    osoba podpisana: b <b@>
    napisała:
    > Chodzi mi o to kiedy przelewamy jakas wiekszą sumę pieniędzy kwota ta jest
    > dodatkowa rejestrowana.Jaka to jest kwota.Z góry dzieki za odpowiedź.
    > pzdr Ben
    Skąd wiem, że nie czytałeś archiwum ?
    Ano stąd że dokładnie 10 dni przed zadaniem Twojego pytania padło
    identyczne.
    A teraz idź odrobić pracę domową i przejżyj wątki z 4 marca.
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.