  • 1. Data: 2005-03-14 12:46:06
    Temat: nienawidzę chodzić do banków
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Nienawidzę chodzić do banków. Dzisiaj wpłacałem pieniądze na konto
    inteligo w odziale pkobp i mam dość stania w kolejkach bo panie kasjerki
    zajmują się wszystkim tylko nie obsługą klientów. Z dwóch kas tylko
    jedna jest czynna, ale i tak kasjerka lata gdzieś non stop więc też nie
    jest za wesoło.
    --
    Peet

  • 2. Data: 2005-03-14 12:48:39
    Temat: Re: nienawidzę chodzić do banków
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Peet said the following On 2005-03-14 13:46:
> [...]
    > zajmują się wszystkim tylko nie obsługą klientów. Z dwóch kas tylko
    > jedna jest czynna, ale i tak kasjerka lata gdzieś non stop więc też nie

    PKOBP pod tym względem wogóle dziwnie sie zachowuje bo jakoś słabo
    zacheca do funkcji depozytowej w bankomatach :-(
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-03-14 13:08:07
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >PKOBP pod tym względem wogóle dziwnie sie zachowuje bo jakoś słabo
    >zacheca do funkcji depozytowej w bankomatach :-(
    >KJ

    Moze kolega nienawidzi PKOBP gdzies widzialem (zdaje ze Newsweek.pl)
    rozwiniecie skrotu
    P amietaj
    K liencie
    O bsluzoony
    B edziesz
    P owoli

    skoro informuja choc skrotem to co sie dziwisz :)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2005-03-14 13:25:25
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-14 14:08, Al501 wrote:

    > P amietaj
    > K liencie
    > O bsluzoony
    > B edziesz
    > P owoli

    No to teraz wszystko rozumiem. ;)

    --
    Peet

  • 5. Data: 2005-03-14 13:26:20
    Od: Peet <j...@t...pbz>

  • 6. Data: 2005-03-14 16:02:21
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Z dwóch kas tylko
    > jedna jest czynna

    To i tak 50%. Znam oddzialy, gdzie z 6 kas jest czynna 1, max 2 ;-) I to
    w godzinach szczytu:-)

  • 7. Data: 2005-03-14 16:39:07
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Peet" <j...@t...pbz> wrote in message
> [...]
    > zajmują się wszystkim tylko nie obsługą klientów. Z dwóch kas tylko
    > jedna jest czynna, ale i tak kasjerka lata gdzieś non stop więc też nie

    Za gramatyką chyba też nie przepadasz... ;)))

    topjes

  • 8. Data: 2005-03-14 23:39:12
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > To i tak 50%. Znam oddzialy, gdzie z 6 kas jest czynna 1, max 2 ;-) I to
    > w godzinach szczytu:-)

    W PKO BP 3/oddz Warszawa - popularna Rotunda, co tam wejdę to jest kolejka,
    średnia wieku klientów powyzej 60, to samo kilka kroków dalej w 1/oddz. ul.
    Sienkiewicza

  • 9. Data: 2005-03-15 20:10:40
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości
> [...]
    > zajmują się wszystkim tylko nie obsługą klientów. Z dwóch kas tylko
    > jedna jest czynna, ale i tak kasjerka lata gdzieś non stop więc też nie
    O ile znam sytuację na prowincji to trochę ich pozwalniali, a większość
    pracuje na 3/4 etatu co stanowi ~8 godzin
    Ale w Stolicy mogą się oczywiście obijać.
    CEzar

  • 10. Data: 2005-03-15 21:44:09
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

> [...]
    kolejka,
    > średnia wieku klientów powyzej 60, to samo kilka kroków dalej w 1/oddz.

    A po kiego tam wogóle chodzić... ja mam tam konto, ale już zapomniałem jak
    ten budynek wogóle wygląda...
    transakcje szły przez telefon, od niedawna też i internetem, a jak jakiś
    papier był do podpisania (np otwarcie kanału internetowego) to ..sami do
    mnie do pracy przyjechali z gotowymi do podpisu papierami :)
    Ja nie narzekam - IMHO jedna z lepszych ofert (z papierami do podpisu do
    klienta to chyba tylko citi potrafi przyjechać).