  • From: Krzysztof Ciepłucha <kris@at@home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Date: Fri, 27 Jun 2003 00:13:05 +0200

    Użytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bdfpet$96m$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Ja osobiscie nadzoruje kase na koncie przez internet i prawie zawsze
    > wiem, co i za co i gdzie. Dlatego tak naprawde wyciagi nie sa mi potrzebne.

    wyciągi są mi potrzebne w celach archiwalnych, żebym za półtora roku mógł sobie
    sięgnąć i sprawdzić komu i ile przelewałem w danym
    okresie. część rzeczy da się sprawdzić w internecie, ale nie wszystkie. nie tak dawno
    naliczono mi trzy różne prowizje, z tego
    wszystkie operacje nazywały się 'prowizja'. na moje pytanie co to u diabła za
    prowizje czekałem na odpowiedź prawie miesiąc :(

    > w przedpoludniowych i w bardzo popoludniowych i zazwyczaj nie czekam. I
    > takze w Szczecinie (oddzial na Wojska Polskiego). Co do pracownikow to
    > rzeczywiscie im sie nie spieszy.

    akurat wojska polskiego jest mi nie po drodze. to taki mało wygodny punkt - nigdy w
    okolicy nie można znaleźć wolnego miejsca do
    parkowania, na dodatek (formalnie) trzeba jeszcze bulić za bilet parkingowy.

    > Do wad dopisze takze :
    > - brak liczydel do pieniedzy. Przy kwotach ponac 10.000 jest to co nie
    > badz meczace.

    na (nie)szczęście nigdy nie musiałem operować taką gotówką. wogóle rzadko kiedy mam w
    rękach więcej niż 300pln na raz.

    > - brak mozliwosci ustalenia dziennych limitow na karte!!!!

    ve lukasa jest na tyle mało atrakcyjna (pod prawie każdym względem), że w zasadzie
    jej nawet nie używałem.
    tym bardziej że mam też ich vc kredytową i nią się posługuję jako główną kartą
    płatniczą. a do bankomatów mam ve pko bp i mbanku,
    oraz do niedawna maestro z citi.

    > Do tej pory bylo ING, Inteligo (oba dead), mBank, Lukas. Moja dziewczyna
    > testuje teraz MultiBank. Jak bedzie OK to sobie i tam otoworze konto.

    a, w inteligo też miałem :)
    ale zamknąłem jak zaczęli wprowadzać coraz więcej opłat za wszystko.

    > jak cos sie popsuje w Lukasie to bede musial zrezygnowac z uslug. Nic
    > nie trwa wiecznie, tym bardziej konto bankowe.

    dla mnie lukas jest/był wystarczająco popsuty żeby się z niego wynieść. tym bardziej
    że w zasadzie już go nie potrzebowałem.
    wcześniej miałem tam też niedużą linię kredytową w koncie którą niedawno spłaciłem.

    jedno mnie zniechęca w multi (i mbanku) - mimo że mam stałe i spore dochody, nie mogę
    dostać ani linii kredytowej, ani karty
    kredytowej, bo mam nieuregulowany stosunek do wojska. jakoś inne banki (pko bp,
    lukas, ś.p. handlobank) nie widziały w tym problemu
    i dostałem duże limity w linii kredytowej jak i kartę wypukłą oraz kredytową.