    From: Mroziu <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Date: Thu, 26 Jun 2003 23:45:51 +0200

    Krzysztof Ciepłucha wrote:
    > pytanie dodatkowe: czy kwota -2000 to dwa różne przelewy, czy może jeden
    zduplikowany???

    Ja osobiscie nadzoruje kase na koncie przez internet i prawie zawsze
    wiem, co i za co i gdzie. Dlatego tak naprawde wyciagi nie sa mi potrzebne.

    > no to spróbuj złożyć reklamację przez internet. powodzenia.

    mam, nadzieje ze nie bede musial.

    > albo odwiedzasz je w godzinach przedpołudniowych, albo masz dużego farta. w
    szczecinie gdzie nie wejdę po 16 to stado ludzi
    > spłacających jakieś raty, czy też robiących opłaty za gaz, prąd czy co tam jeszcze.
    > zwykle jest jeden lub max dwóch pracowników którym na dodatek wcale się nie
    spieszy... stąd kolejki.

    w przedpoludniowych i w bardzo popoludniowych i zazwyczaj nie czekam. I
    takze w Szczecinie (oddzial na Wojska Polskiego). Co do pracownikow to
    rzeczywiscie im sie nie spieszy.

    Do wad dopisze takze :
    - brak liczydel do pieniedzy. Przy kwotach ponac 10.000 jest to co nie
    badz meczace.
    - dziwne zachowanie systemu jezeli chodzi o kwote zablokowana. Nie mam
    debetu. Wplacam 1000 a mam dostepne 900 !!!! Niezle to bylo. :(
    - brak mozliwosci ustalenia dziennych limitow na karte!!!!

    > na razie po likwidacji konta w citi i lukasie (prawie) zostało mi jeszcze w mbanku
    i pko bp sa, ale zastanawiam się też nad multi.

    Do tej pory bylo ING, Inteligo (oba dead), mBank, Lukas. Moja dziewczyna
    testuje teraz MultiBank. Jak bedzie OK to sobie i tam otoworze konto. A
    jak cos sie popsuje w Lukasie to bede musial zrezygnowac z uslug. Nic
    nie trwa wiecznie, tym bardziej konto bankowe.

    Mroziu