  • From: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Date: Thu, 26 Jun 2003 08:32:03 +0200

    > 2. lukas bank
    > tutaj już kompletna porażka. najpierw czekam w kolejce prawie pół godziny
    > (tak powinno być w każdym banku?) żeby dostać się do
    > konsultanta. przedstawiam się,
    > (...)
    >
    > Prosze nie zrarzac czytelnikow pl.biznes.banki przed zakladaniem konta w
    > Lukasie.
    > Przeciez do tego banku sie ucieka ze wszystkich innych bankow na rynku ktore
    > ostatnio zaczely podnoscic oplaty.

    miałem (i mam) konta w wielu bankach, a z lukasem mam do czynienia od kilku lat.
    jeśli 'tak powinno być w każdym banku' to ja dziękuję.

    ludzie którzy uciekają do lukasa robią to albo całkiem nieświadomie, albo z
    desperacji przed jeszcze gorszymi.
    lukasowi mogę zarzucić:
    - kiepski system dostępu do konta przez internet, który NIE JEST POWIĄZANY w trybie
    ON-LINE z systemem bankowym
    - beznadziejne wyciągi, na których do tej pory brakuje sensownych opisów operacji (są
    tylko: przelew, prowizja - ale za co? do kogo?
    cholera wie)
    - niekompetencja pracowników zarówno w oddziałach jak i na infolinii
    - dłuugie kolejki w oddziałach - czasami dłuższe niż kiedyś w pko bp
    - dopiero od niedawna mają umowę na bezprowizyjne wypłaty z bankomatów euronetu - do
    tej pory w szczecinie było zaledwie kilka
    bankomatów bezprowizyjnych, w tym chyba żadnego na prawobrzeżu (mimo iż jest tam
    oddział)
    - bank nie odpowiada na pisma wysyłane do nich i reklamacje
    - na dodatek nie respektuje własnego regulaminu
    - za zastrzeżenie karty wciąż naliczają 25pln, a termin po jakim przejmują
    odpowiedzialność jest zagadką nie tylko dla klientów, ale
    i pracowników banku
    - i wiele innych rzeczy, o których sporo już napisano na tej liście

    ludzie, jeśli już uciekacie z innych banków, to NIE DO LUKASA!!! to jak ucieczka z
    deszczu pod rynnę.
    nie ma banków idealnych, ale ostatnio odnoszę wrażenie że nawet citi jest lepszy od
    lukasa.