  • Data: 2004-09-02 13:19:55
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Cytuję:

    [rachu ciachu]

    Przepraszam, masz rację, odnosiłem się do innej części przydługiego już
    wątku.

    > Na resztę argumentów nie chce mi sie odpowiadać - inicjator wątku nie
    > miał zamiaru za kogokolwiek zapłacić, chciał jedynie wyruchać sklep
    > i/lub bank.

    Daj spokój. Co go obchodzi jakiś bank? On chciał "zarobić" kilka złotych. W
    jego zachowaniu nie ma nic niezgodnego z prawem , co sugerowałeś. Strona
    moralna i Twoja jej ocena mnie mało interesuje ;))

    > chciał jedynie wyruchać sklep
    > i/lub bank

    Kolego prezesie, a gdzie poszedł kultura?

    > Natomiast jestem całkowicie przekonany, że szkolnictwo podstawowe
    > powinno być płatne - gdybyś zapłacił za usługę edukacyjną, z pewnością
    > posiadłbyś umiejetność czytania w stopniu biegłym.

    Co do tego, to już Ci odpowiedziałem na początku. Większego związku z
    umiejętnością czyatnia, to to nie ma.
    Szkoda, że wciąż nie wykazałeś, w którym momencie inicjator wątku postępuje
    niezgodnie z prawem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret