  • Data: 2004-09-02 13:55:48
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/2/2004 3:19 PM, Maciej Loret wrote:
    [...]
    > Kolego prezesie, a gdzie poszedł kultura?

    Chciałem być precyzyjny ;-)

    > Co do tego, to już Ci odpowiedziałem na początku. Większego związku z
    > umiejętnością czyatnia, to to nie ma.
    > Szkoda, że wciąż nie wykazałeś, w którym momencie inicjator wątku postępuje
    > niezgodnie z prawem.

    Inicjator wątku planuje uzyskanie darmowego kredytu, ktoś zapewne
    zapłaciłby prowizje i odsetki od całej operacji - płacenie jakichkolwiek
    kwot bez uzyskania korzyści (co uzyskuje sprzedawca, że ktoś zapłaci
    kartą i anuluje transakcję?) jest co najmniej nieeleganckie.

    Inicjator wątku zapewne nie łamie prawa (rozważa jedynie legalnośc i
    mozliwość hipotetycznej sytuacji), jeżeli nawet do tego by doszło, to
    czyn o znikomej szkodliwości - jednakże, jak napisałem, gdyby ten sam
    mechanizm zastosował w wiekszej skali, to można by mu zasadnie przypisać
    oszustwo.
    Łamanie prawa może być wynikiem skutku i zamiaru - nawet, jeżeli nie
    wynika z bezposredniej literalnej interpretacji.

    PZdr: Catbert