  • Data: 2004-09-02 13:28:09
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Loret napisał:

    > Wybrane tak. Ale jeśli zabrakło? A może już nie ma tej zaprawy? Po prostu
    > pewne decyzje wolę podjąć osobiście, a nie zdawać się na czyjś
    > gust/wiedzę/widzimisię/przypadek (niepotrzebne skreślić).

    Przestan wybierac z innych wypowiedzi to co Ci akurat pasuje, bo to jest
    calkowicie bez sensu i donikad nie prowadzi. Caly czas mowa jest o
    zaprawie, ktorej zabraklo, a nie kafelkach. Moze sobie to gdzies zapisz,
    zebys pamietal.

    Wracajac do zaprawy. Zakladam, ze jesli ktos kladzie mi kafelki to robi
    to lepiej ode mnie i lepiej wie jaka zaprawe do tego uzyc. W zwiazku z
    tym jak mu sie zaprawa skonczy i nigdzie jej nie bedzie mozna kupic to
    wybierze inna i bedzie za ten wybor odpowiadal. I po cholere ja mam
    jechac i cos kupowac? Zeby zobaczyc czy worek ladnie wyglada?

    > Dokładnie.

    No, no, proponuje bys sie troche doksztalcil.

    Bartol