    From: "ROBBO 2" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Date: Thu, 2 Sep 2004 13:37:09 +0200
    Sender: r...@o...pl@w3cache1.tktelekom.pl

    > Okay, to może powiedz co byś zrobił gdybyś akurat miał tylko jeden
    > samochód - nowe BMW. W Twoim domu panowie "fachowcy" układają płytki w
    > łazience i potrzebują 3 worki po 25 kg cementu. I teraz wytłumacz mi
    > dlaczego nie jesteś w stanie przewieźć tego cementu swoim BMW, bo ja nie
    > widzę problemu.

    Zadzwonilbym do sklepu gdzie kupilem te lazienke dowiezli by cement swoim
    autem.
    Nie mow mi ze jak ktos wyda 30 tys na lazienke to mu sprzedawca nie zawiezie
    cementu.
    na dodatek czyszczenie owego BMW pewnie nie pokryje kosztow zamowienia tego
    cementu kurierem.

    > Owszem, może i jest tak, że większość osób używa KK do tego, żeby raz na
    > pare miesięcy złapać się na karę 50 PLN i zapłacić od wszystkiego 20%
    > odsetek i jeszcze zrobić dobre wrażenie na kasjerce;-)

    KK sluzy do wygody o zaletach w innym poscie

    > Są dwie skrajnosci: Ci co wykożystują KK do wykołowywania *darmowej*
    > pożyczki gotówkowej

    Co jest zenujace, no ale jak ktos lubi. Tansza jest karta debetowa i
    pozyczka w koncie to tak apropo dopasowania.

    >i Ci co żyją, żeby być dobrym klientem dla banku i
    > zawsze dobierają produkty dopasowane do ich potrzeb z punktu widzena
    > *banku* . W żadnej z tych postaw nie ma nic złego w sensie oceny
    > moralnej, czy też formalnej strony całej operacji;-)

    KK jest wygoda jak dla mnie i jestem gotow poniesc koszty tej wygody