  • 1. Data: 2007-11-05 08:36:20
    Temat: jak wyplacic 10.000 z mBanku
    Od: Radosław Mól <rmol@_spam_stop_op.pl>

    Witam.

    Chciałbym wypłacić 10.000 z konta w mBank. Oczywiście na koncie posiadam
    te środki ;), a konto należy do mnie.

    Niestety jest ograniczenie do 5000 na wypłatę w bankomacie. W jaki
    sposób wypłacić taką kwotę?

    Na infolinii dowiedziałem się, że mogę iść do innego banku, w którym
    jest terminal POS i tam pobrać.

    Czy ktoś ma doświadczenia z takim wypłacaniem?

    Jaki bank wybrać?

    Jakie są prowizję za wypłatę?

    dziękuję
    --
    Radosław Mól

  • 2. Data: 2007-11-05 08:46:10
    Temat: Re: jak wyplacic 10.000 z mBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Mól" <rmol@_spam_stop_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypłacić taką kwotę?
    >
    > Na infolinii dowiedziałem się, że mogę iść do innego banku, w którym jest

    Jednego dnia wypłać 5tys, drugiego dnia 5 tys. i po sprawie ;]

    > Jakie są prowizję za wypłatę?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html
    no i zobacz jakie masz limity poustawiane na karcie dot. wypłat

  • 3. Data: 2007-11-05 08:47:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 05 Nov 2007 09:36:20 +0100, Radosław Mól napisał(a):

    > Na infolinii dowiedziałem się, że mogę iść do innego banku, w którym
    > jest terminal POS i tam pobrać.
    >
    > Czy ktoś ma doświadczenia z takim wypłacaniem?

    Tak. Nie ma problemu jeśli maja akurat w kasie dość gotówki.

    > Jaki bank wybrać?

    PKO BP. POS-y są w większości oddziałów.

    > Jakie są prowizję za wypłatę?

    Wg TOiP dla karty VISA Elektron mBanku
    Prowizja od pozostałych wypłat gotówki na terenie Polski 5 zł

  • 4. Data: 2007-11-05 11:20:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail rmol@_spam_stop_op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chciałbym wypłacić 10.000 z konta w mBank. Oczywiście na koncie posiadam
    > te środki ;), a konto należy do mnie.
    >
    > Niestety jest ograniczenie do 5000 na wypłatę w bankomacie. W jaki
    > sposób wypłacić taką kwotę?

    a tego limitu nie mozna zwiekszyc w ustawieniach konta?

    ("""""""""")
    /""/t/"""""
    / / 9mm

  • 5. Data: 2007-11-05 11:43:56
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Budzik pisze:

    > a tego limitu nie mozna zwiekszyc w ustawieniach konta?

    Nie.

  • 6. Data: 2007-11-05 19:43:33
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Mon, 05 Nov 2007 09:36:20 +0100
    Radosław Mól <rmol@_spam_stop_op.pl> wrote:

    > Czy ktoś ma doświadczenia z takim wypłacaniem?

    Jeżeli się nie spieszy to jedziesz pod bankomat wieczorem i o godzinie
    23:55 wypłacasz 5k PLN i o 00:01 drugie 5k PLN i jedziesz do domu -
    szybko i bezkosztowo. Jeżeli masz jakąś zaufaną osobę, która ma konto w
    mBanku może to zrobić tego samego dnia.

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-11-05 20:48:20
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    rzeczywiście niby taki super bank a prosta sprawa

    jak wypłacić 10.000 przecież to znowu nie tak dużo i często się ludzim
    zdarza

    kupują przecież meble samochody?

  • 8. Data: 2007-11-05 21:11:19
    Od: "Jan-w" <j...@g...pl>

    Jeśli posiadasz - przelać na konto w banku, gzie masz wyższy limit wypłat ;-)

  • 9. Data: 2007-11-05 21:34:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 21:48, "Michał R." <m...@s...pl> wrote:
    > rzeczywiście niby taki super bank a prosta sprawa
    >
    > jak wypłacić 10.000 przecież to znowu nie tak dużo i często się ludzim
    > zdarza
    >
    > kupują przecież meble samochody?

    Sumuja kilka wyplat z kolejnych dni, przerzucaja pieniadze na inne
    konto i sumuja wyplaty z kilku kont w bankomatach, lub wyplacaja w
    "okienku" w innym banku ze swoim kontem, dogaduja sie na platnosc
    przelewem.

  • 10. Data: 2007-11-06 10:17:24
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

> [...]
    > 23:55 wypłacasz 5k PLN i o 00:01 drugie 5k PLN i jedziesz do domu -
    > szybko i bezkosztowo. Jeżeli masz jakąś zaufaną osobę, która ma konto w

    Czy NAPRAWDĘ da się tak zrobić? Czy ktoś to rzeczywiście sprawdził? Z
    moich obserwacji wynika, że wcale "dzień bankowy" nie kończy sie o godz.
    24:00:00.

    Grzexs