  • 1. Data: 2007-11-05 08:33:01
    Temat: Kredyt hipoteczny - a badania zdrowotne
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    Moja koleżanka zaciągnęła z mężem rok temu kredyt na ponad 200tyś, je mąż
    który pracuje musiał wykonać sobie szczegółowe badania lekarskie.

    Pytanie: Jakie banki (a może chodzi o ubezpieczalnie) wymagają takich badań
    do udzielenia kredytu, a które nie ? Czy to normalna praktyka i występuje we
    wszystkich bankach - przy większych kwotach czy to rzadkość, jak było u Was
    ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-05 09:59:05
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - a badania zdrowotne
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Flashka pisze:
> [...]
    > wszystkich bankach - przy większych kwotach czy to rzadkość, jak było u Was

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, badanie do ubezpieczenia na życie.
    Wynikałoby z tego, że chodzi o banki w których owo ubezpieczenie, jest
    obowiązkowo dołączone do kredytu (Mille? Multi?)

    KJ

  • 3. Data: 2007-11-05 10:53:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ze znanych mi tylko Santander kazał przy składaniu wniosku kredytowego
    wypełnićankiete medyczną, dość długą.
    Nie pamietam już, czy dla banku, czy dla ubezpieczyciela.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-11-05 13:21:20
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Coz, moglbym sie zalozyc, ze bylo to w mBanku. Mieli do niedawna takie
    glupawe procedury, ktory przy nienajwiekszym przeciez kredycie wymagaly badan
    lekarskich.
    Taka sytuacja moze zdarzyc sie w bankach, ktore wymagaja ubezpieczenia na
    zycie, ale tak naprawde najczesciej jest to krotka ankieta medyczna. Badania
    moga byc wymagane, ale przy naprawde sporej kwocie kredytu, powiedzmy powyzej
    500.000.