  • Data: 2014-10-30 09:15:02
    Temat: Re: jak w banku - ubezpieczenia
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 10:40:26 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zapoznaj się z Macif Acti Ochrona - mało wyłączeń, zgon naturalny n NNW,
    > możliwość wstępnego wyliczenia składki na stronie, polecam.
    > http://www.macif.com.pl/potrzeby_dla_siebie/twoje_be
    zpieczenstwo.html

    O firmie pierwszy raz czytam teraz, ale sprawdzę w wolnej chwili, dziękuję.

    Nawiązując do możliwości wstępnego wyliczenia na www: jest to pozytywne i pożądane,
    bo zaglądałam dotąd do porównywarek, i wszędzie kończy się sprawa/porównywanie na
    prośbie o podanie adresu i telefonu. Za takie wyliczenia, których nie ma i nie widzę
    to ja dziękuję, nie chcę mieć stada natrętnych agentów wciskających tony papierów do
    podpisania. Chcę właśnie móc wyliczyć, widzieć wyliczenie i móc porównać.

    Ale też - i może przede wszystkim - chciałabym poznać opinie o ubezpieczycielach,
    sposobach działania, traktowaniu klientów i przypadków kiedy trzeba wypłacać
    ubezpieczenia (zwłaszcza pośmiertne).

    Majka