  • Data: 2014-11-04 15:56:58
    Temat: Re: jak w banku - ubezpieczenia
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 11:12:41 UTC+1 użytkownik Majka napisał:
    > Czy ktoś może wyjaśnić, czy jest prawdą to, że po upływie 3 lat trwania
    ubezpieczenia, w wypadku śmierci ubezpieczonego Towarzystwo Ubezpieczeniowe _musi_
    wypłacić odszkodowanie bez względu na przyczynę śmierci?

    > Czyli np. jeśli przed przystąpieniem do ubezpieczenia mam badania lekarskie lub
    ankietę, i okazuje się, że w tym momencie, przed przystąpieniem do ubezpieczenia
    choruję na chorobę XXX, to w ciągu 3 lat ta choroba jako przyczyna śmierci pozwala
    ubezpieczycielowi odmówić wypłaty odszkodowania. Ale po upływie 3 lat już nie może
    być odmowy.
    > Czy to prawda?

    Nigdy nie slyszalem akurat o takim kagancu na ubezpieczycieli, choc przez te pare lat
    odkad juz sie ubezpieczeniami nie zajmuje, cos sie moglo zmienic. Watpie jednak...