    From: "Mithos" <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak sie zapatrujecien na kredyt a wejscie EURO?
    Date: Wed, 10 Jan 2007 14:24:13 +0100

    Samotnik wrote:
    > No, to pisz albo, że wzrosły ceny, albo że (względnie) spadły
    > zarobki
    > :) Napisałeś i jedno i drugie ;)

    Faktycznie, zle sie wyrazilem.

    > Wydaje mi się, że największe parcie do taki drobnych podwyżek to
    > było
    > tam, gdzie lokalna waluta to było 0,80-1,00 EUR, bo łatwo było
    > podnieść. U nas przecież to, co kosztowało złotówkę, chyba nie
    > zacznie kosztować euro, bo to czterokrotne przebicie.

    Latwo bylo podniesc i praktycznie wszedzie gdzie sie dalo to zrobic to
    zostalo to zrobione. Jak bedzie u nas to nikt nie wie, Polska to kraj
    absurdu. W kazdym razie jesli kilogram ziemniakow kosztuje 60 groszy
    (czy jakos tak), to raczej nie bedzie kosztowal 15 centow, tylko cena
    wzrosnie do jakiejs bardziej okraglej wartosci. I tak bedzie z wieloma
    drobnymi przedmiotami. Oczywiscie zarobki nie wzrosna, a wiec po
    prostu stracimy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos