  • Data: 2007-01-10 13:21:33
    Temat: Re: jak sie zapatrujecien na kredyt a wejscie EURO?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > 1 euro = 2 guldeny. Tak wiec jak ktos zarabial 2 tys guldenow, to
    > pozniej zaczal zarabiac 1 tys euro. W tym sensie spadly, bo ceny
    > czasem zostaly takie same (1 gulden = 1 euro).

    No, to pisz albo, że wzrosły ceny, albo że (względnie) spadły zarobki :)
    Napisałeś i jedno i drugie ;)

    Wydaje mi się, że największe parcie do taki drobnych podwyżek to było tam,
    gdzie lokalna waluta to było 0,80-1,00 EUR, bo łatwo było podnieść. U nas
    przecież to, co kosztowało złotówkę, chyba nie zacznie kosztować euro, bo
    to czterokrotne przebicie.

    Swoją drogą - czy był gdzieś kraj, gdzie lokalna waluta to było 1,00-1,50
    EUR i co się tam stało z cenami? :) Obniżyły się?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/